چالش جالب احسان علیخانی با داوران

حرص‌درآرترین و غرغروترین داور عصرجدید را ببینید!

ویدیویی از «عصرجدید» در ادامه آمده است.

تصویر حرص‌درآرترین و غرغروترین داور عصرجدید را ببینید!

به گزارش سایت خبری پرسون، در چالش نظرسنجی از داوران عصرجدید، امین حیایی حرص‌درآرترین، ژاله صامتی دلسوزترین، کارن همایون‌فر غرغروترین و مجید اسماعیلی به عنوان منطقی‌ترین داور معرفی شدند. احسان علیخانی هم به عنوان فردی که بیشترین اعمال نظر را می‌کند شناخته شد.

در ویژه‌برنامه اعلام نتایج قسمت اول مرحله نیمه‌نهایی «عصرجدید»، احسان علیخانی پنج صورتک بین داوران تقسیم کرد و از آنها خواست بعد از شنیدن سوال‌های نظرسنجی، صورت خودش یا یکی از داورها را بالا ببرند.

در پاسخ به این سوال که منطقی‌ترین داور این دوره چه کسی بوده، ژاله صامتی خودش را انتخاب کرد، مجید اسماعیلی به کارن همایون‌فر رای داد و کارن و امین حیای به مجید اسماعیلی رای دادند. با این حساب، مجید اسماعیلی به عنوان منطقی‌ترین داور عصرجدید شناخته شد.

برای انتخاب بی‌منطق‌ترین داور عصرجدید، ژاله به امین رای داد، همایون‌فر و اسماعیلی هم خودشان را انتخاب کردند. جذابترین انتخاب را امین حیایی انجام داد که تصویر احسان علیخانی را بالا گرفت. بعد هم توضیح داد که داورها همگی منطقی بوده‌اند و برای همین او را انتخاب کرده.

در ادامه علیخانی پرسید کدام داور در پایان هر شب بیشترین فشار یا اعمال نظر را برای انتخاب فینالیست‌ها داشت؟ بلافاصله بعد از مطرح شدن سوال، حیایی و صامتی تصویر علیخانی را بالا بردند و همایون‌فر و اسماعیلی هم به خودشان رای دادند. نهایتا علیخانی به عنوان کسی که بیشترین فشار یا اعمال نظر را دارد انتخاب شد.

در پاسخ به سوال کدام داور دلسوزتر است؟ حیایی و همایون‌فر صامتی را انتخاب کردند، صامتی به اسماعیلی رای داد و اسماعیلی به حیایی. در این مرحله هم صامتی دلسوزترین شد.

با اینکه علیخانی فکر می‌کرد نتیجه نظرسنجی درباره کسی که با شرمندگی و خجالت رای منفی می‌دهد، اسماعیلی باشد اما همایون‌فر و اسماعیلی به طور مساوی رای آوردند. بعد هم که آرا به قضاوت تماشاچی‌ها گذاشته شد بیشترین رای به همایون‌فر رسید.

سوال جالب دیگر این بود که کدام داور عصرجدید اگر در مسابقه شرکت می‌کرد همان مرحله اول حذف می‌شد، اسماعیلی بیشترین رای را آورد. یک رای از حیایی گرفت و یک رای هم خودش به خودش داد. در این مرحله صامتی و حیایی هم به خودشان رای دادند.

عنوان غرغروترین داور عصرجدید هم به کارن همایون‌فر رسید. در این نظرسنجی، اسماعیلی به همایون‌فر رای داد و همایون‌فر هم خودش را انتخاب کرد. حیایی به خودش رای داد و صامتی هم به اسماعیلی.

و نهایتا بیشترین رای برای حرص‌درآرترین داور به امین حیایی رسید. هم همایون‌فر و هم صامتی به حیایی رای دادند، حایی به صامتی رای داد و اسماعیلی هم به خودش.

از میان داوران اسماعیلی بیشترین رای منفی را برای خودش در نظر گرفت.

منبع: فیلم‌نیوز

401185