ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

مهمترین اخبار

بازار ارزهای دیجیتال در ایران، علی‌رغم وجود چالش‌ها و محدودیت‌ها، به سرعت در حال رشد است. در این مقاله، به بررسی رمز ارزهای محبوب در بین ایرانی‌ها، عملکرد بازار کریپتوکارنسی در ایران، سهم صرافی‌های داخلی و چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی این بازار می‌پردازیم.
بیت‌کوین در مرز ۶۹ هزار دلاری تاب نیاورد و به بالاترین میزان خود رسید اما بعد از مدتی به زیر ۶۰ هزار دلار سقوط کرد.
با توجه به داده‌های منتشرشده، برخی ارزهای دیجیتال بازار امروز روندی صعودی و برخی روندی نزولی را ثبت کرده‌اند. ارزش کلی بازار کریپتو در امروز ۲.۴۴ تریلیون دلار است و ارز دیجیتال برتر، بیت کوین، ۴۹.۷۳ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.
جهش چند آلتکوین با افزایش قیمت بیت‌کوین

رمزارزهای دیجیتال با بیت‌کوین همراه شدند

با افزایش قیمت بیت‌کوین (BTC) به بالاتر از ۶۲ هزار دلار در حالی که چندین آلتکوین نیز به‌طور قابل توجهی افزایش یافتند، رمزارزهای برتر حرکت مثبتی را ثبت کردند.
این هفته، صندوق‌‌های ETF اسپات بیت کوین شرایط بسیار خوبی داشتند. روز دوشنبه، جریان ورودی سرمایه به این صندوق‌ها، ۵۲۰ میلیون دلار بود و روز سه‌شنبه نیز، یک جریان ورودی قوی دیگر به میزان ۵۷۷ میلیون دلار گزارش شد.
بازار ارزهای دیجیتال امروز تقریبا برای اکثر ارزها روندی صعودی را ثبت کرده و به رنگ سبز درآمده است. ارزش کلی بازار کریپتو در امروز ۲.۲۶ تریلیون دلار است و ارز دیجیتال برتر، بیت کوین، ۴۹.۷۵ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.
بازار ارزهای دیجیتال امروز تقریبا برای اکثر ارزها روندی صعودی را ثبت کرده و به رنگ سبز درآمده است. ارزش کلی بازار کریپتو در امروز ۲.۲۳۹ تریلیون دلار است و ارز دیجیتال برتر، بیت کوین، ۴۹.۳۱ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.
پس از یک رالی دو هفته‌ای، بیت کوین نزدیک به مقاومت ۵۲ هزار دلار در نوسان است. خرس‌ها سعی دارند یک روند اصلاحی را شروع کنند، اما گاو‌ها هنوز تسلیم نشده‌اند. وضعیت مطلوب بازار سهام، نزدیک بودن رویداد هاوینگ و جریان‌ ورود سرمایه به صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین، احتمال وقوع هرگونه نزول قیمت را کاهش داده است.