نشست فصلی زمستانه ستاد مدیریت بحران برگزار شد

نشست فصلی زمستانه ستاد مدیریت بحران منطقه 7 با محوریت ارائه گزارش اقدامات اجرا شده درسال جاری و بررسی مشکلات و چالش های موجود با حضور شهردار، معاونین منطقه و جمعی از نمایندگان سازمان‌ها و ادارات تخصصی عضو ستاد در منطقه 7 برگزار شد.
تصویر نشست فصلی زمستانه ستاد مدیریت بحران برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون، در جریان این نشست نمایندگان سازمان ها و ادارات تخصصی عضو ستاد به ارائه گزارش اقدامات انجام شده از سوی آنها پرداختند و در خواست های خود برای هماهنگی و همکاری بین سازمانی و مدیریت مطلوب تر شهر را مطرح کردند.

در حاشیه این نشست نصراله آبادیان شهردار منطقه 7 ضمن تاکید بر هماهنگی و همکاری میان بخشی، گفت: با ایجاد حس همکاری و مشارکت قادر خواهیم بود بخش بزرگی از مشکلات و درخواست ها را مرتفع کنیم از همین رو از تمامی مدیران شهری این انتظار را داریم که با تمام توان خود در مسیر حل مشکلات و ارتقاء رضایت شهروندان گام بردارند.

نصراله آبادیان در ادامه یادآور شد: لایروبی و پاکسازی انهار مشرف به حوضچه و کانال ها، پاکسازی حوضچه ها، ترمیم و مرمت تله های زباله گیر حوضچه ها، استقرار عوامل ثابت کارگری در زمان بارش های برف و باران، انتقال مازاد لجن و ضایعات از حوضچه ها، پاکسازی ، لایروبی ، رسوب برداری زیر پل ها فلزی بتونی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با سیلاب احتمالی تنها بخشی از اقدامات اجرا شده از سوی این منطقه برای مقابله با شرایط اضطرار و بحران بوده است.
شهردار منطقه 7 در پایان گفت: با توجه به وضعیت شکننده و گسترش سویه جدید کرونا در کشور، ما با استفاده از تمام پتانسیل های موجود و همچنین تداوم ارائه خدمات واکسیناسیون در سطح منطقه در تلاشیم تا بتوانیم سهم هرچند کوچک در کاهش آمار مبتلایان داشته باشیم.

382802