خاندوزی عزل می‌شود؟

شنیده‌ها حاکی از این است رئیس جمهور قصد دارد برای بهبود اوضاع در وزارت اقتصاد تغییراتی در این کابینه اعمال کند و خاندوزی را عزل نماید.
تصویر خاندوزی عزل می‌شود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، در راهروهای مجلس شنیده شده که احتمالا قبل از استیضاح خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی از سوی مجلس، رئیس جمهوری نسبت به ترمیم کابینه و بهبود وضعیت اقتصادی، تغییراتی در وزارت اقتصاد دهد و این وزیر را برکنار کند.

دیروز یکشنبه در راهروهای مجلس از زبان برخی نمایندگان مجلس شنیده شده که انتقادات به عملکرد احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارائی افزایش یافته و احتمال استیضاح وی در مجلس قوت گرفته است.

در همین میان یکی از نمایندگان مجلس که خواست نامش فاش نشود به خبرنگار ما گفت: خاندوزی مراحل ترقی را پله پله طی نکرده و به همین دلیل در حد وزارت اقتصاد و دارائی نیست.

وی افزود: اگر در مجلس استیضاح وزرا مطرح شود و در دستور کار نمایندگان قرار گیرد، خاندوزی اولین وزیری است که با رای عدم اعتماد مجلس از سمت خود عزل خواهد شد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: شاید رئیس جمهور برای بهبود وزارت اقتصاد و دارائی خود اقدام کند و قبل از عزل وی از سوی مجلس، این وزیر را برکنار کند.

منبع: بولتن نیوز

377569