آکادمی سپاهان قهرمان جام شهدای رسانه همدان شد

مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: دومین دوره مسابقات فوتبال جام شهدای رسانه و فوتبالیست استان همدان برگزار و تیم فوتبال آکادمی سپاهان در نهاوند قهرمان شد.
تصویر آکادمی سپاهان قهرمان جام شهدای رسانه همدان شد

به گزارش سایت خبری پرسون، علی سهرابی مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: دومین دوره مسابقات فوتبال جام شهدای رسانه و فوتبالیست استان همدان به میزبانی نهاوند در استادیوم شهید سلیمانیان برگزار و تیم فوتبال آکادمی سپاهان در نهاوند قهرمان شد.

وی افزود: در دومین دوره از جام شهدای رسانه و فوتبال با حضور ۴تیم آکادمی سپاهان یاران کورش شهید نادری و عقاب نهاوند به مدت دو روز در استادیوم شهید سلیمانیان نهاوند برگزار شد در فینال در یک بازی جداب و تماشاگر پسند تیم آکادمی سپاهان با نتیجه ۲بر۱یاران کورش رابرد و قهرمان شد.

سهرابی بیان کرد: در پایان مسابقات به ترتیب تیم آکادمی سپاهان یاران کورش عقاب و شهید نادری اول تا سوم شدند همچنین تیم شهید نادری به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

وی گفت: دومین دوره جام شهدای رسانه در هفته بسیج و سالروز شهادت خبرنگاران در هواپیمای c۱۳۰تهران که شهید رضا سوری از نهاوند هم جزو آن شهدا بود با همکاری بسیج رسانه نهاوند و هیات فوتبال روزنامه سپهر غرب نشریه، فریاد نهاوند، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان برگزارشد.

وی افزود: این مسابقات در دو رشته مجزای فوتبال و دوومیدانی خواهران و برادران برگزار شد و فینال مسابقه فوتبال به احترام شهید کشتی گیر و امنیت نهاوند ّا ۱هفته تاخیر برگزارشد و در پایان از خانواده شهدای رسانه و تیم های قهرمان با جام قهرمانی و اهدا هدیه و حکم قهرمانی تقدیر شد.

374859