برگزاری پانزدهمین نمایشگاه گردشگری

پانزدهمین نمایشگاه گردشگری ۹ تا ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

تصویر برگزاری پانزدهمین نمایشگاه گردشگری

به گزارش سایت خبری پرسون، خشایار نیکزادفر مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی با اعلام این خبر گفت: پانزدهمین نمایشگاه گردشگری در تاریخ ۹ تا ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در نیمه غربی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به درنظر گرفتن حدود فضای ۴۰هزار مترمربعی، افزود: ثبت‌نام برای غرفه‌ها آغاز شده و متقاضیان تا یک هفته مانده به زمان برگزاری فرصت دارند. محدودیت و شرایط خاصی برای ثبت‌نام وجود ندارد و در صورت تقاضا امکان افزایش فضا وجود دارد.

نیکزادفر سیاست این دوره از نمایشگاه را رویداد محور عنوان کرد و ادامه داد: یک سالن به استان‌ها و یک سالن به رسته‌های مختلف بخش خصوص گردشگری شامل دفاتر خدمات مسافرتی، هتل‌ها، استارت‌آپ‌ها، تورگردانان، راهنمایان‌تور اختصاص دارد.

تعرفه واگذاری یک متر فضای سرپوشیده بدون تجهیزات برای چهار روز ۳۴۰هزار و ۱۵۰ تومان، یک متر فضای سرپوشیده با تجهیزات ۴۱۶هزار و ۱۵۰ تومان، یک متر فضای باز بدون تجهیزات ۲۵۷هزار و ۳۵۰ تومان است و مبلغ ۴۲۵هزار تومان بابت اپلیکیشن نمایشگاه و ۹درصد مالیات بر ارزش‌افزوده به این مبلغ اضافه می‌شود.

متقاضیان می‌توانند از طریق تارنمای اینترنتی اقدام به ثبت‌نام کنند یا در صورت لزوم با شماره تلفن‌های ۲۲۷۰۱۳۰۹. ۲۲۷۴۸۷۳۹، ۲۲۷۱۳۰۲۳ و شماره فکس ۲۲۷۴۸۷۴۰ تماس بگیرند.

منبع: فارس

374452