شورای شهری‌ها از رئیس جمهور تقدیر کردند

عضو شورای شهر تهران ضمن تشکر از رئیس جمهور برای بازدید از محله هرندی گفت: از رئیس جمهور خواستاریم اعتبار ویژه‌ای برای محله هرندی در اعتبارات سال آینده در نظر گرفته شود.

تصویر شورای شهری‌ها از رئیس جمهور تقدیر کردند

به گزارش سایت خبری پرسون، ناصر امانی در صحن امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود ضمن تشکر از رئیس جمهور برای بازدید از محله هرندی گفت: رئیس جمهوری در تهران سنت شکنی کردند و برای اولین بار از یکی از محلات آسیب دیده و کم برخوردار شهر تهران یعنی محله هرندی به صورت سرزده بازدید کردند.

وی ادامه داد: بازدید ایشان به عنوان رئیس جمهور با بازدید امثال بنده و حتی شهردار تهران قطعا تفاوت دارد و حتما توقع مردم بالا رفته و فکر می‌کنند با حضور ایشان باید اتفاقی در محله هرندی بیفتد.

امانی اضافه کرد: دو پیشنهاد خدمت ایشان دارم؛ اول اینکه؛ اعتبار ویژه‌ای برای محله هرندی در اعتبارات سال آینده در نظر بگیرند. دوم اینکه؛ موضوع هرندی و آسیب‌های اجتماعی تهران را در دستور کار شورای عالی اجتماعی که به ریاست خودشان اخیرا تشکیل و فعال شده قرار دهند و از ظرفیت، اطلاعات و جمع‌بندی که شهرداری و شورا در این زمینه دارند استفاده کنند تا مردم احساس کنند حضور ایشان یک نتیجه ملموس و عملی برایشان داشته است.

منبع: فارس

374055