محرم‌زاده در صحن علنی عنوان کرد؛

روحانی از اجرای تبصره محرومیت‌زدایی و اشتغال جلوگیری کرد/ آقای رئیسی؛ اقدام جدی در این زمینه انجام دهد!

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخالفت و ممانعت دولت گذشته از اجرای بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1400 در زمینه محرومیت‌زدایی و اشتغال، خواستار اقدام جدی دولت فعلی در این زمینه شد.
تصویر روحانی از اجرای تبصره محرومیت‌زدایی و اشتغال جلوگیری کرد/ آقای رئیسی؛ اقدام جدی در این زمینه انجام دهد!

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد محرم‌زاده نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس و در جریان قرائت گزارش کمیسیون ویژه جهش تولید در خصوص میزان اجرای تبصره‌های 14 و 18 قانون بودجه 1400 در زمینه محرومیت‌زدایی و اشتغال اظهار داشت: در رابطه با تبصره 14 و بند «الف» تبصره 18 قانون بودجه 1400 حدود 50 هزار میلیارد تومان برای اشتغال و محرومیت‌زدایی در نظر گرفته شد اما متأسفانه با مخالفت دولت قبلی مواجه شدیم و حالا 8 ماه از سال می‌گذرد و اقدام مثبتی در این باره انجام نشده است.

وی افزود: اگر این تبصره‌ها اجرا نشود محرومیت مناطق محروم بیشتر خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: از دولت انقلابی و فسادستیز و وزیر محترم اقتصاد می‌خواهیم نسبت به عملیاتی کردن این دو تبصره اهتمام جدی داشته باشند.

محرم‌زاده ادامه داد: اگر این تبصره‌ها عملیاتی می‌شد و زمینه اشتغال و ارائه وام‌های کم بهره فراهم می‌شد، مشکلات جوانان نیز کاهش می‌یافت اما تا امروز این امر مهم انجام نشده و محرومیت‌ها بیشتر شده است.

منبع : فارس

373277