روحانی آب به آسیاب غرب ریخت!

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: مسئولان دولت قبل در بحث صنایع موشکی، چراغ‌ سبز را به غربی‌ها نشان داده و حمایت خود را از این صنعت کاهش داده بودند و این همان چیزی بود که دشمنان ما می‌خواستند.
تصویر روحانی آب به آسیاب غرب ریخت!

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه کسانی که نخبگان را به رفتن از خارج از کشور ترغیب می‌کنند خائن هستند، گفت:‌ ما برای تربیت نیروهای نخبه‌مان هزینه‌های زیادی را متحمل و متقبل می‌شویم و میلیاردها تومان پول مردم برای آنها هزینه شده تا پس از اخذ تخصص در خدمت مردم باشند.

وی افزود: پولی که برای تحصیل و تربیت نیروهای متخصص و نخبه ما هزینه شده از قوت شب و هزینه روزمره زندگی مردم گرفته شده و برای آنها هزینه شده است و کسی که این نخبگان را از خدمت به مردم منصرف و آنها را ترغیب به رفتن از کشور می‌کنند، سرمایه‌های مردم را آتش زده است که این کار خیانت به ملت و نظام است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخش دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب در حوزه صنایع موشکی اظهار داشت: امروز نحوه مواجهه نظامی کشورها همانند گذشته مواجهه حضوری نیست بلکه بحث صنایع موشکی در این بخش در سال‌های اخیر بسیار برجسته شده است.

فلاحی‌خاطرنشان کرد: کشوری همانند که همواره مورد طمع بیگانگان بوده و در طول سالیان متمادی مورد تهاجم قرار گرفته نیاز دارد تا در حوزه صنایع موشکی اهتمام جدی داشته باشد.

وی افزود: آنچه به ما برتری نظامی داده و باعث شده ما نسبت به دشمنان برتری داشته باشیم برتری ما در حوزه موشکی بوده است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر کسی در مسیر کاهش توان نظامی و موشکی گام بردارد در مسیر خاص دشمن گام برداشته چرا که آنچه برای دشمنان ما مهم است این است که ایران از نظر موشکی ضعیف شود و بعد از مذاکرات برجام و مسائل هسته‌ای در ارتباط با فعالیت‌های موشکی ما سرمایه‌گذاری کرده بودند که آن در را در مذاکره بیاورند.

فلاحی خاطرنشان کرد: متأسفانه مسئولان دولت قبل در ارتباط با بحث صنایع موشکی چراغ‌های سبز را به غربی‌ها نشان داده و در داخل نیز حمایت خود را از این صنعت کاهش داده بودند و در واقع این رفتار همان چیزی بود که دشمنان ما می‌خواستند.

منبع : فارس

373165