انتشار «جادوگرهای سرزمین‌های مرداب» از مجموعه جهنم سیاه

کتاب «جادوگرهای سرزمین‌های مرداب» از مجموعه جهنم سیاه توسط انتشارات فرهنگ نشر نو روانه بازار شد.
تصویر انتشار «جادوگرهای سرزمین‌های مرداب» از مجموعه جهنم سیاه

به گزارش سایت خبری پرسون، کتاب «جادوگرهای سرزمین‌های مرداب» نوشته کاساندرا ادونل و ترجمه مهدی ضرغامیان چهارمین کتاب از مجموعه شش تایی است که انتشارات فرهنگ نشر نو در قالب جهنم سیاه منتشر کرده است.

«جادوگرهای سرزمین‌های مرداب» با جنگل زمرد شروع می‌شود که زوئه برادرش، گابریل، را دید که بر پشت اژدهای خوفناکش، الزماره، پرید؛ از این رو با حالتی که نارضایتی‌اش را نشان می‌داد، ابرو درهم کشید. الزماره می‌خواست بال‌های بزرگش را باز کند و به پرواز دربیاید. بنابراین گابریل فریاد کشید: برو عقب، زوئه! می‌خواهیم بلند شویم. طول بدن اژدها حدود سی متر بود، تمامی سطح بدنش از فلس‌های سیاه پوشیده بود، چنگال‌هایی بلند و تیز همچون برنده‌ترین شمشیرها داشت.

این مجموعه با شکار و الف‌ها ادامه پیدا می‌کند و با تغییر شکل همراه می‌شود و در نهایت با طلسم و وداع پایان می‌یابد. در این بخش آمده است: باتاویوس پس از انجام مراسم خاکسپاری نزد لیکانتروپوس رفت و پرسید: خیلی توی فکری! قضیه چیه؟ به حرف پدرم فکر می‌کنم که بهم گفته بود: جادو همیشه طلب خودش را می‌خواهد. می‌دانی. حتما به خودت می‌گویی اگر آن روز من شماها را به شکل آن جادوگرهای مرداب در نیاورده بودم، می‌توانستید از خودتان دفاع کنید و آرتورو زنده می‌ماند. این طور نیست؟ …

جهنم سیاه مجموعه‌ای شامل ۶ کتاب با عناوین، جنگل تاریکی‌ها، چشمه جادو، وارثان، جادوگران سرزمین‌های مرداب، سرزمین‌های یخ و رتیلا است که تاکنون چهار عنوان کتاب آن منتشر و روانه بازار شده است. هم اکنون نیز «جادوگرهای سرزمین‌های مرداب» با قیمت ۷۲ هزار تومان در بازار کتاب موجود است.

منبع: ایلنا

372562