پرسون معرفی می کند؛

رستوران های ایرانی شمال تهران که باید امتحان کنید!

رستوران‌ها جایی برای ساختن خاطرات هستند. کم پیش می‌آید که تجربۀ حضور در فضای رستوران و سرو یک غذای لذیذ، خاطرۀ خوشی نباشد.
تصویر رستوران های ایرانی شمال تهران که باید امتحان کنید!

پیش از پاسخ به این سوال که بهترین رستوران‌های شمال تهران کجا هستند، باید نگاهی به تعریف مفهوم «رستوران خوب» داشته باشیم.

تمدن بشری بسیاری از مفاهیم را بازتعریف کرده و در این بین، نقش بسیاری از امور ساده و حیاتی دستخوش تغییر شده است. غذا خوردن دیگر تنها یک نیاز اولیه نیست و انسان‌ها تمایل دارند از این فعل ضروری، مسئله‌ای مفرح بسازند.

کافه‌ها و رستوران‌ها در رقابتی تنگاتنگ می‌خواهند شهرت بیشتری داشته باشند و به تبع آن، این مشتری است که از امکانات بیشتر و غذایی با کیفیت بالاتر بهره می‌برد. گزینه‌های موجود برای خوردن یک غذای خوب بسیار زیادند؛ اما کیفیت غذا تنها یکی از عواملی است که می‌تواند موجب جذابیت یک کافه یا رستوران شود.

دکوراسیون، سرویس‌دهی، دسترسی به پارکینگ، آدرس و بسیاری دیگر از فاکتورها لازم است دست به دست هم بدهند تا یک رستوران تبدیل به گزینه‌ای محبوب برای مشتریان شود.

در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین رستوران‌های شمال تهران بپردازیم و دلایل خود را شرح دهیم. اگر اهل رستوران‌گردی هستید، ادامه این مطلب را دریابید.

رستوران کمالی

بهترین رستوران‌های شمال تهران

رستوران کمالی با برخورداری از یک منوی تمام و کمال از غذا‌های ایرانی و انواع کباب‌ها به عنوان یکی از بهترین رستوران های شمال تهران شناخته می‌شود. این رستوران دارای امکانات متفاوتی از جمله پارکینگ، تحویل رایگان در محل، فضای زیبا و دل‌نشین و... است که در کنار کیفیت بالای غذا‌ها تبدیل به یکی از بهترین رستوران های شمال تهران شده است.

نشانی رستوران کمالی: خیابان ولیعصر، باغ فردوس، بعد از خیابان طوس، پارک قلمستان

تلفن تماس: ۲۲۷۴۵۷۷۱

مجموعه رستوران فارسی – از قدیمی‌ترین‌ها

مجموعۀ غذایی و رستوران فارسی بیش از چهل سال است که در امر تهیۀ غذا در تهران فعالیت دارد. این مجموعه به عنوان اولین مرکز تهیۀ غذا در تهران نام‌گذاری شده است. با بازدیدی از این رستوران متوجه کیفیت قابل توجه و متمایز آن خواهید شد. بخش‌های مختلف رستوران فارسی، سرو کنندۀ انواع غذاهاست.

انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را در این رستوران خواهید یافت. برنج، کباب، خورشت، دسر، سالاد و انواع خوراکی‌های لذیذ دیگر در مجموعه غذایی فارسی یافت می‌شوند.

رستوران فارسی یکی از بهترین رستوران ها برای خوردن یک کباب لذیذ است. انواع کباب‌های ایرانی با کیفیت بالا در این مجموعه پخت می‌شوند. امکان تجربه‌ای که از انواع خورشت‌ها، کوفته و دیگر غذاهای ایرانی می‌توان داشت را فراموش نکنید. در رستوران فارسی می‌توانید انواع دیزی‌های خوشمزه‌ای را بیابید که در کمتر رستوران دیگری یافت می‌شوند.

پخت کباب‌های رستوران بسیار سریع و با دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شود. مجموعه غذایی فارسی علاوه بر رستوران‌ها و کترینگ‌ها، غذافروشی‌های بیرون‌بر نیز دارد. این مجموعه توانسته است با راه‌اندازی بخش‌های مختلف، بهترین کیفیت غذایی را برای ساکنان و مسافران پایتخت فراهم نماید.

آدرس: خیابان دکتر شریعتی، خیابان شهید کلاهدوز، جنب مسجد اعظم قلهک

کباب سرای شمرون

بهترین رستوران‌های شمال تهران

کباب سرای شمرون برای آن دسته از افرادی که به دنبال یک رستوران باکیفیت با منوی سرشار از انواع کباب می‌گردند گزینه بسیار خوبی به شمار می‌رود. این رستوران دارای یک بالکن زیباست که در فصل‌های سرد و البته گرم سال امکانات خوبی را برای مشتریان فراهم می‌کنند.

نشانی کباب سرای شمرون: ضلع شمال شرقی میدان تجریش

تلفن تماس: ۲۲۷۴۶۰۰۷

رستوران البرز

رستوران البرز واقع در خیابان سهروردی شمالی است. این رستوران همواره سعی بر آن داشته است تا غذا را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه دهید. تلاش پرسنل و مدیریت این رستوران بر این است که اولویت خود را بر رضایت مشتری قرار دهد. این شعار، سرلوحۀ کار چلوکبابی البرز است که بیش از نیم قرن در این عرصه فعالیت داشته است.

انواع غذاهای ایرانی، دریایی، گریل‌ها، نوشیدنی‌ها، پیش‌غذا و سالاد با کیفیت بالا در این رستوران تهیه می‌شوند. این مجموعه با بیش از ۱۲۰ نفر پرسنل متخصص، آمادۀ پذیرایی از مهمانان در دو سالن پذیرایی و یک سالن VIP است.

رستوران البرز فعالیت خود را از سال ۱۳۴۶ آغاز کرد و اکنون مصمم‌تر از پیش در خدمت مشتریان است. با مراجعه‌ای به سایت‌های مختلف و مشاهدۀ امتیازاتی که کاربران به آن داده‌اند متوجه کیفیت بالای آن خواهیم شد. هرچند که زمان نسبتاً طولانی از تأسیس این رستوران می‌گذرد اما همچنان یکی از شیک‌ترین‌ها در تهران به حساب می‌آید.

آدرس: خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از چهارراه شهید بهشتی، نبش کوچۀ نیکو قدم

رستوران لوکس شمشیری

بهترین رستوران‌های شمال تهران

این رستوران مناسب افرادی است که ترجیح می‌دهند قرار‌های کاری و یا دوستانه خود را در یک رستوران رسمی و لوکس سپری کنند. منوی متنوع و البته غذا‌های لذیذ این رستوران باعث شده که کاربران بسیاری از آن به عنوان یکی از بهترین رستوران های شمال تهران یاد کنند.

نشانی رستوران لوکس شمشیری: خیابان ولیعصر، کوچه یکتا

تلفن تماس: ۲۲۷۱۰۳۹۰

شمرون کباب

از نام آشنا و محبوب شمرون کباب، همه خاطرۀ خوشمزه و خوش عطر به مشام می‌رسد. این رستوران یکی از بهترین کباب‌های پایتخت را دارد. کبابی شمرون واقع در ضلع شمال شرقی میدان تجریش است. شمرون کباب پاتوق شبانۀ بسیاری از جوانان است. این رستوران فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرد و به سرعت به یکی از بهترین کبابی‌های منطقه تبدیل شد.

این کباب‌سرا در فضایی حدود ۵۰ متر در ۳ طبقه با بالکن و تراس، پذیرای تعداد زیادی از مراجعین است. شمرون کباب در سال ۱۳۸۸، شعبۀ ساندویچ کباب را راه‌اندازی کرد. همچنین شعبۀ انحصاری دلیوری را نیز در سال ۱۳۹۵ در منطقۀ نیاوران افتتاح نمود. ارائۀ غذای باکیفیت باعث شده است که روزانه تعداد زیادی از مشتریان درخواست غذا از این مجموعه داشته باشند. شمرون کباب با داشتن تحویل رایگان درب منزل، روند دریافت غذا را سریع‌تر و را‌حت‌تر کرده است.

آدرس: میدان تجریش، ضلع شمال شرقی

367831