پرسون گزارش می دهد؛

معرفی بهترین کافه های روباز تهران

این روزها، به‌خاطر کرونا و مسائل بهداشتی، افراد بیشتری کافه روباز را برای دیدار دوستان و دورهمی‌ها انتخاب می‌کنند.
تصویر معرفی بهترین کافه های روباز تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، کافه رستوران های روباز یکی از بهترین انتخاب ها مخصوصا برای روزهای کرونایی به شمار میروند.نشستن در بالکن کافه، دیدن آسمان و خوردن یک نوشیدنی دلچسب بهترین احساس را تداعی میکند. در این مطلب قصد داریم چند تا از بهترین کافه های روباز تهران را به شما معرفی کنیم.

1.کافه کارزین

جذابیت این کافه به خاطر قرار گرفتن در فضای کاخ نیاوران و صبحانه خوردن با صدای طوطی ها و میناهای کاخ دو برابر شده است. فضای عالی محوطه کاخ کمک خوبی به دنج بودن این کافه کرده است.کافه کارزین داخل مجموعه کاخ نیاوران با دو بخش سر پوشیده و سرباز میباشد که قسمت سر پوشیده آن با طراحی خاص حس کلبه جنگلی میدهد و یک فضای باز که روی همه انها به ویژه در فصول سرد یک پتوی مسافرتی قرار داده اند. فضای باز که روبروی کوشک احمد شاهی است ویژگی و نمای زیبایی دارد و داخل هم با این که اطراف باز است ولی مجهز به سقف گرمای تابشی قابل قبولی میباشد. پیشنهاد ما به شما امتحان این کافه زیبا به خصوص برای صبحانه و در روشنایی روز میباشد.

  • آدرس کافه: میدان باهنر، کاخ موزه نیاوران
  • شماره تماس: 02126152124
  • ساعت کار کافه 8:30-21:30

2.کافه جریان

کافه جریان درست در انتهای باغ‌موزه هنر ایرانی قرار دارد. این کافه پذیرای مهمان‌های شناخته‌شده‌ای بوده و هست. هنرمندان و بازیگران زیادی کافه جریان را برای دیدارهایشان انتخاب می‌کنند. به‌علاوه، نمای روبه‌رویی بنای تفرجگاه تابستانی منظره زیبا و بکری برای عکاسی خلاقانه به‌ وجود آورده است. حیاط این کافه فضای بسیار خوبی برای برگزاری دورهمی‌ها و تولد‌هاست.

فقط کافی است یک بار مهمان این کافه باشید. کیفیت بالای غذا‌ها، برخورد خوب کارکنان، و فضای دل‌نشین و آرام‌بخش کافه شما را بازهم به اینجا خواهد کشاند. اگر در باغ‌موزه قدم بزنید، ماکت‌های بسیار زیبا و قدیمی را از بناهای مهم ایرانی خواهید دید. البته ماکت برج میلاد هم به‌تازگی به این مجموعه اضافه شده است. مجسمه‌های انتزاعی و هنری عجیبی هم در اطراف باغ هنر ایرانی وجود دارند که حتما برایتان جالب خواهند بود.

  • شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۱۳۵۰۷
  • ساعات کار کافه: همه‌روزه از ۰۹:۴۵ تا ۲۳:۳۰
  • آدرس: تهران، خیابان فرشته، خیابان بوسنی هرزگوین، خیابان دکتر حسابی، باغ‌موزه هنر ایرانی

3.کافه رستوران مون لانژ

کافه مون لانژ یکی از کافه‌های زیبا و جذاب تهران است که در شمال پایتخت و در محدوده زعفرانیه قرار دارد. این کافه یکی از متفاوت‌ترین‌ها و جدیدترین‌ها در سبک و نوع خودش است و همه‌روزه افراد زیادی به آن مراجعه می‌کنند.

شاید بتوان گفت که خاص‌ترین و متفاوت‌ترین ویژگی این کافه در مقایسه با دیگر کافه‌های موجود در شهر تهران چیدمان و دکوراسیون خاصی باشد که نظر تمامی مشتریان را به سمت خود جلب کرده است.

مجسمه‌های زیبا، میز و صندلی‌های چوبی و مبلمان چرمی راحت توجه هر فردی را به سمت خود جلب می‌کنند. همچنین آثار فلزی و دو مجسمه برنزی بزرگ موجود در مون لانژ در کنار فضای دنج، راحت و شیک آن می‌توانند هر پایتخت‌نشینی را به حداقل یک‌بار امتحان آن وادار کنند.

این کافه یک تراس خوش‌منظره و بزرگ دارد که از گل‌ها و گیاهان زیبا پوشیده شده است و علاوه بر این چشم اندازی نیز به کوه‌های اطراف شهر تهران دارد. تراسی که با داشتن چیلر و بخاری در فصل سرما همراه با پتوهای گرم محیطی راحت و دل‌چسب را برای مشتریان فراهم کرده است.

همچنین سالن اصلی این کافه نیز با داشتن مبلمان زیبا و نورهای ملایم فضایی بسیار راحت و گرم دارد که برای دورهمی های دوستانه و زمستانه و همین‌طور شب‌نشینی‌ها بسیار مناسب و عالی به نظر می‌رسد.

از جمله عناصر اصلی کافه مون لانژ موسیقی زنده است. ایونت های موسیقیایی و موزیک‌های شنیدنی و جذاب این کافه مشتریان را در مناسبت‌ها و روزهای خاصی همچون کریسمس، چهارشنبه‌سوری و یلدا به کافه مون لانژ می‌کشاند.

  • آدرس کافه: تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، بین کیهان و پسیان، پلاک ۲۵
  • شماره تماس: ۲۲۱۸۳۰۰۷-۰۲۱
  • ساعت کار کافه: ساعت ۱۱ الی ۲۴

4.کافه رستوران رویال لانژ

اگر در امتداد دریاچه چیتگر قدم بزنید، درست روبه‌روی مرکز خرید بام‌لند، کشتی تفریحی و کافه‌رستوران رویال لانژ را می‌بینید. این رستوران به‌صورت لنج طراحی شده که روی سقف آن کافه و رستوران بسیار شیکی وجود دارد. طبقه پایین کشتی نیز رستورانی مسقف با دیوارهای شیشه‌ای هست.

کافه روباز رویال لانژ بسیار مجلل است و هر نفر برای غذاخوردن در آن باید ورودی بپردازد. هزینه ورودی در روزهای عادی به‌ازای هر نفر ۱۰هزار تومان است. کشتی رویال لانژ در شب‌های پنج‌شنبه و جمعه هر شب دو بار حرکت می‌کند. در حین گشت‌زدن در دریاچه، موسیقی زنده هم برای میهمانان پخش می‌شود. این حرکت هر بار ۳۰ دقیقه و دورتادور دریاچه خلیج فارس است. ورودی هر نفر برای این شب‌های خاص ۱۲۰‌هزار تومان است.

  • شماره تماس: ۰۹۱۲۱۲۹۳۲۰۹
  • ساعات کار کافه: همه‌روزه از ۰۸:۰۰ تا ۲۲:۳۰
  • آدرس: تهران، دریاچه چیتگر، مجموعه بام‌لند، کافه‌رستوران رویال لانژ

5.کافه‌ رستوران بومی

بومی یکی از لوکس‌ترین کافه‌رستوران‌های تهران است. دکور و چیدمان این کافه‌رستوران به‌قدری چشم‌نواز است که دوست دارید ساعت‌ها، بدون اینکه کار دیگری کنید، به طرح‌های روی دیوار و انواع گل‌وگیاه در اطراف نگاه کنید و لذت ببرید. این کافه‌رستوران محبوب منوی غذاهای ایرانی و ایتالیایی متنوعی دارد. کیفیت غذاهای رستوران بومی بسیار بالاست و به همین خاطر، قیمت گرانی هم دارد.

کافه‌رستوران بومی از آن مکان‌های خوش‌ساخت برای برگزاری دورهمی و تولدهاست. برای رزروکردن پکیج تولد می‌توانید با کافه تماس بگیرید تا بهترین میز و پکیج‌های تولد را برای شما کنار بگذارند. میزهای کافه‌رستوران بومی همگی از جنس مرمرند و نمای رستوران را همراه با گل‌آرایی‌های گوشه‌وکنار رستوران بسیار زیبا کرده‌اند.

  • شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۱۱۹۵۰
  • ساعات کار کافه: همه‌روزه از ۱۱:۰۰ تا ۲۳:۰۰
  • آدرس: تهران، خیابان فرشته، خیابان بوسنی هرزگوین، بوتیک مال ملل، طبقه چهارم

6.کافه باراکا

حیاط دوست‌داشتنی کافه باراکا این محیط را به پاتوقی برای دانشجوها، خصوصا دانشجویان رشته هنر تبدیل کرده است. نزدیکی این کافه به مراکز فرهنگی تهران، مثل خیابان انقلاب و دانشگاه تهران، باعث شده هر روز جمعیت زیادی برای لذت بردن از غذاها و خوراکی‌های خوشمزه و محیط دلنواز کافه به اینجا بیایند. با وجود شلوغ بودن کافه، سرویس‌دهی در آن بسیار خوب انجام می‌شود. کارکنان بهترین تلاش خودشان را می‌کنند تا ساعاتی خوش را برای میهمان‌های وفادار کافه رقم بزنند.

منوی کافه تنوع نسبتا خوبی دارد و قیمت‌ها معقول هستند. دکوراسیون داخلی کافه باراکا و ترکیب و هماهنگی که با فضای حیاط دارد، محیط خوبی برای عکاسی است.

  • ساعات پذیرایی: همه‌روزه از ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰
  • آدرس: تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، خیابان رهنما

7.کافه ریبار

اگر عاشق موزه‌گردی هستید، کافه ریبار یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. این کافه که در داخل یکی از موزه‌های تهران، موزه زمان قرار دارد ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند. فضای باز کافه در باغِ موزه زمان بنا شده و چشم‌انداز زیبایی به داخل موزه دارد. نیازی نیست که بگوییم چه عکس‌های خاصی در این کافه می‌توانید بگیرید!

از آنجا که بوفه صبحانه کافه ریبار بسیار خوش‌مزه و متنوع است، خیلی‌ها صبح‌ها برای خوردن صبحانه به اینجا می‌آیند! به همین خاطر، شاید صبح‌ها صندلی گیرتان نیاید تا بنشینید! برخورد کارکنان کافه ریبار بسیار حرفه‌ای و دوستانه است و هم‌صحبتی با آنها بسیار لذت‌بخش است. می‌توانید ساعت‌ها در کافه ریبار بنشینید، گذشت زمان را در موزه زمان فراموش کنید و کتاب بخوانید یا با یک دوست صحبت کنید.

  • شماره تماس: ۰۲۱۲۲۴۱۶۸۶۴
  • ساعات پذیرایی: همه‌روزه از ۰۹:۰۰ تا ۲۳:۳۰
  • آدرس: تهران، الهیه، خیابان ولیعصر، ابتدای زعفرانیه، داخل موزه زمان



در بخش مرتبط با طرح صیانت، تمامی اخبار و اطلاعات مرتبط با این طرح را برای شما جمع آوری کرده ایم.

333522