کودکان مهم‌ترین سرمایه‌های جامعه ما هستند

اختتامیه ویژه‌برنامه هفته ملی کودک با حضور فاطمه تنهایی شهردار منطقه ٨، مجتبی دانشور مدیرکل اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، سید علی حسینی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران، در بوستان فدک برگزار شد.
تصویر کودکان مهم‌ترین سرمایه‌های جامعه ما هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، فاطمه تنهایی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در این هفته برای کودکان گفت: هفته ملی کودکان همواره فرصت مغتنمی است برای یادآوری و توجه هر چه بیشتر به قشری که آینده سازان فردای جامعه ما هستند.

تنهایی افزود: کودکان مهم‌ترین سرمایه‌های جامعه ما هستند و چگونگی رشد و تعالی آنها از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده توسعه در هر جامعه و‌کشوری است. همچنین اهمیت و توجه به کودکان نقش مهمی در شکل گیری شخصیت آنها، بهبود اعتماد بنفس و رشد و تعالی آنهادر جامعه دارد. به‌همین دلیل بر همه ما واجب است که تمرکز و توجه به کودکان را به عنوان نسل آینده ساز جامعه در الویت برنامه‌هایمان قرار دهیم.

تنهایی همچنین درخصوص نحوه اجرای برنامه‌ها گفت: برپایی غرفه‌های متنوع آموزشی، اجرای بازی‌های بومی محلی، تقدیر از فرزند مدافع سلامت منطقه، تقدیر از بانوی نویسنده و تصویرگر کتاب کودک(بانوی فرانسوی مسلمان شده) ، تقدیر از شهرداران مدارس، رهاسازی کبوتر و بادکنک توسط کودکان منطقه ٨ برای آزادی و رهایی همه کودکان جهان چون کودکان مظلوم افغانستان و... ده‌ها برنامه مشترک دیگر از جمله برنامه‌هایی است که در ایام ‌با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان، شورایاران، سرای محلات و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه و... برگزار شد.

365761