از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه لرستان تقدیر شد

مراسم تقدیر از بازنشستگان، همسر بازمانده و ازکارافتاده کلی نمونه تحت پوشش تأمین اجتماعی استان لرستان با حضور جمعی از مدیران حوزه تأمین اجتماعی و بانک رفاه استان و تعدادی از فعالان کارگری بازنشستگی استان در محل اداره کل تأمین اجتماعی استان برگزار شد.
تصویر از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه لرستان تقدیر شد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان لرستان، در این گردهمایی که با حضور جمعی از مدیران حوزه تأمین اجتماعی و بانک رفاه استان و تعدادی از فعالان کارگری بازنشستگی استان در محل اداره کل تأمین اجتماعی استان برگزار شد.

گودرزی مدیر کل تأمین اجتماعی استان لرستان با اشاره به اینکه ارتقائ سطح کیفی خدمات به مستمری بگیران و بازنشستگان تحت پوشش از دغدغه‌های مهم مدیران سازمان است، گفت: بیش از ۸۷ هزار نفر مستمری بگیر اعم از بازنشستگان، ازکارافتاده‌ها و بازماندگان زیر چتر حمایتی این سازمان قراردارند که ماهانه بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تحت عنوان حقوق مستمری به این طیف از جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی استان پرداخت می‌شود.

دکتر بهاروند مدیر درمان تأمین اجتماعی استان نیز از تصویب طرح احداث درمانگاه در بیمارستان تأمین اجتماعی خرم آباد خبرداد و افزود: این پروژه در ۴۵۰۰ متر زیربنا و با بودجه‌ای بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال در آینده‌ای نزدیک کلنگ‌زنی و احداث خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

366622