مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین:

هفته‌ی احسان و نیکوکاری امسال با شعار عید همدلی

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین ضمن اعلام شعار هفته احسان و نیکوکاری امسال، طرح‌ها و برنامه‌های این سازمان برای این هفته را توضیح داد.
تصویر هفته‌ی احسان و نیکوکاری امسال با شعار عید همدلی

به گزارش سایت خبری پرسون، ناصرظاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین عنوان کرد: همزمان با سال روز تاسیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در روز ۱۴ اسفند، هفته‌ی احسان و نیکوکاری آغاز شد و جشن نیکوکاری با همین عنوان در سراسر استان درحال برگزاری است و ان‌شالله تا پایان سال ادامه دارد.

ظاهری گفت: شعاری که برای این جشن نیکوکاری انتخاب کردیم ( عید همدلی ) است که ان‌شاالله مردم شریف و خیّر ما مثل همیشه همدل، در کنار هم به فکر محرومین، نیازمندان و مستضعفین باشند تا ان‌شالله در این شب عید در کنار خانواده‌هایشان با شادی و سلامتی بگذرانند. خوب این جشن نیکوکاری در ۲۶۹۳ پایگاه ثابت و سیّار برنامه‌ریزی شده است.

وی توضیح داد: جشن نیکوکاری در مدارس برای ترویج فرهنگ احسان و ایثار و نیکوکاری به صورت نمادین برگذار می‌شود که ان‌شاالله جوانان و کودکان ما با این فرهنگ آشنا شوند.

وی ادامه داد: در روز جمعه میعادگاه‌های نماز جمعه را داریم که آماده‌ی دریافت خیرات و مبرّات و وجوهات مردم شریفمان هستند. روز پنجشنبه هم ان‌شاالله پایگاه‌ها کار خودشان را شروع می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین در پایان گفت: درآمد ما در سال گذشته حدودا" ۲۱ میلیارد تومان نقدی و کالایی بوده است. امسال برنامه‌ریزی شده که تا ۲۳ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و کالایی مردم شریف را جمع کنیم و به رسم امانت و در اسرع زمان به دست نیازمندان و خانواده‌های ولی نعمتمان ان‌شاالله برسانیم.

خبرنگار: حسین رستمی

منبع: پُرسون

613115