مدیر مؤسسه امیدواران منتظر(عج) آذربایجان‌غربی؛

توزیع ۲۷۰۰ بسته معیشتی توسط موسسه امیدواران منتظر

مدیر مؤسسه امیدواران منتظر(عج) آذربایجان‌غربی از توزیع 2700 بسته معیشتتی توسط این موسسه در آذربایجان‌غربی از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در استان بین افراد نیازمند خبر داد.
تصویر توزیع ۲۷۰۰ بسته معیشتی توسط موسسه امیدواران منتظر

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، رضا محمدزاده، مدیر مؤسسه امیدواران منتظر(عج) آذربایجان‌غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: مؤسسه امیدواران منتظر(عج) آذربایجان‌غربی از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در ۱۰ مرحله دو هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده است و مرحله یازدهم این طرح نیز در آینده نزدیک اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین رسالت مؤسسات مردم‌نهاد خدمت به مردم است و با توجه به گزارش‌ها و آماری که مسئولان و دستگاه‌های مربوطه اعلام کرده‌اند مؤسسه امیدواران منتظر یکی از موفق‌ترین و تشکیلاتی‌ترین موسسات مردم‌نهاد استان است.

مدیر موسسه امیدواران منتظر(عج) با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا این موسسه با تمام توان به میدان آمد تا در راه خدمت به مردم تلاش کند تصریح کرد: برای این منظور ۱۶ کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی شد که در چهار ماه نخست سال گذشته موفق به تولید و توزیع ۱۵ هزار ماسک در استان شدند و ضدعفونی معابر نیز یکی دیگر از اقدامات این موسسه برای مقابله با کرونا بوده است و در این راستا ۳۰ هزار لیتر محلول برای ضدعفونی معابر استفاده شده و نیز در این مدت ۳۰۰ بسته بهداشتی توزیع شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در ۱۰ مرحله دو هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده و مرحله یازدهم این طرح نیز در آینده نزدیک اجرا می‌شود.

محمدزاده طراحی و ساخت دستگاه ضدعفونی کننده ماسک و ملزومات بیمارستانی با استفاده از اشعه UV، طراحی و ساخت دستگاه ضدعفونی ناوگان حمل و نقل شهری و اماکن عمومی، حمایت از ۳۱ نفر فعالان فرهنگی و اجتماعی آسیب‌دیده از کرونا را از دیگر اقدامات مؤسسه امیدواران منتظر(عج) برای مقابله با کرونا بوده است.

وی با بیان اینکه بر اساس بیانات رهبری مبنی بر اهمیت توجه به تولید داخلی و اشتغالزایی، این مؤسسه سعی کرده است تا اقداماتی در این زمینه نیز داشته باشد، خاطرنشان کرد: در این راستا راه‌اندازی کارگاه تولید چینش میوه در زمینی به مساحت ۱۴۰ مترمربع و با ظرفیت تولید ۱۲ تن میوه خشک و اشتغال‌زایی برای ۱۲ نفر از جمله اقدامات مؤسسه امیدواران منتظر(عج) برای محقق کردن شعار امسال است.

مدیر مؤسسه امیدواران منتظر(عج) آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: ۴۶ نفر اعضای ثابت مؤسسه را تشکیل می‌دهند و با احتساب افرادی که در دوره‌های این مؤسسه شرکت می‌کنند اعضای آن به دو هزار نفر می‌رسد.

337431