مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان خبر داد:

برگزاری ۱۳۰ برنامه فرهنگی‌ و هنری طی هفته کودک

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از برگزاری ۱۳۰ برنامه فرهنگی‌ و هنری طی هفته کودک خبر داد.
تصویر برگزاری ۱۳۰ برنامه فرهنگی‌ و هنری طی هفته کودک

به گزارش سایت خبری پرسون از استان گلستان، محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان بعدازظهر یکشنبه در خصوص برنامه های هفته کودک در گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: برنامه‌های هفته ملی کودک از روز ۱۶ مهر با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» و با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شده و تا روز ۲۲ مهر ادامه می‌یابد.

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از برگزاری بیش از ۱۳۰ برنامه فرهنگی‌، هنری‌ و ادبی طی این مدت در استان خبر داد و گفت: هفته‌ ملی و روز جهانی کودک فرصت مغتنمی است تا توجه مسئولان نسبت به مسائل و نیازهای این قشر از جامعه معطوف شود.

وی با اشاره به شعار این هفته افزود: تکیه بر شادی، نشاط و بازی از جمله نکته‌های مهمی است که این رویداد بر آن تاکید دارد و با این نگاه است که برگزاری ویژه برنامه‌های متنوعی با اهداف این رویداد تعریف شده است.

رجب نسب بیان کرد: اجرای امداد فرهنگی با عنوان طرح هزاران لبخند در روستاهای مناطق کمترتوسعه یافته، برنامه نمایشنامه‌ خوانی اعضای مراکز فرهنگی‌هنری، بازی‌های کودکانه‌ مرکز علی‌آبادکتول، مسابقه‌ی بزرگ خاطره نویسی از ایام کودکی کانون کلاله، یک روز یک لبخند گرگان دو، زنده باد کودکی در مجتمع فرهنگی هنری گرگان، مسابقه عکاسی لبخندها در دلند، «کودک، سلامت، زندگی» در کانون گمیشان و دست‌ها و لبخندها در کانون کردکوی از جمله این برنامه ها است.

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان عنوان کرد: همچنین رنگین کمان امید در بندرترکمن، یک چوب، یک نمایش در آق‌قلا، نمایشگاه آثار اعضا با عنوان روزنه در مراوه تپه، قصه گویی شبانه کانون مینودشت، مهرواره قصه‌ها را بازی کنیم در کانون شماره دو گنبدکاووس، شیرین مثل قند گرگان دو و آرزوهای من کانون گالیکش، جشن لبخند رامیان از دیگر برنامه‌ها طی هفته کودک خواهد بود.

منبع: مهر

363573