خاطره بازی با عمو قناد

نوزدهمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» با اجرای برنامه کودک توسط عمو قناد سی ساله، همراه مخاطبان شبکه دو خواهد بود. 

تصویر خاطره بازی با عمو قناد

به گزارش سایت خبری پرسون، نوزدهمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «به وقت شام» محصول ۱۳۹۶، برنامه «از مدرسه تا مدرسه» محصول ۱۳۶۳ و تصاویری از مستند «زمین گرم» در بخش مستند خواهد پرداخت.

این برنامه در بخش «قاب ناب» به تصاویر کمتر دیده‌شده از اجرای عمو قناد در برنامه کودکی که بهمن ۱۳۶۳ پخش شده بود، می‌پردازد و در بخش «کارتون»، بخش‌هایی از کارتون سنجاب کوچولو (بنر) محصول ۱۹۷۹ را پخش می‌کند تا مروری بر خاطرات سال‌های گذشته کودکان دیروز و والدین امروز باشد.

در بخش نماهنگ، «نماهنگ شوق حضور» با صدای علی فانی و در بخش موسیقی، «موسیقی بی‌قرارم» با صدای شهرام ناظری پخش می‌شود.
این برنامه در بخش «تاریخچه» به مرور تاریخچه ورزشی شهرآورد ۳۷ در خرداد ۱۳۷۱ می‌پردازد.

بر اساس اعلام روابط عمومی شبکه دو سیما، مخاطبان شبکه دو می‌توانند به منظور مشارکت در پویش این برنامه، اسامی فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها، مستندها و ... را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۲ و پیام‌های صوتی و تصویری خود را در فضای مجازی برنامه به نشانی Kheilidoor_Kheilinazdik_TV۲@ ارسال کنند.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که نوزدهمین قسمت آن، چهارشنبه ۱۸ مرداد حوالی ۳۵ دقیقه بامداد روانه آنتن این شبکه خواهد شد.

منبع: ایسنا

506207