سرپرست امور آبفای رامهرمز:

خط انتقال فاضلاب بازگشایی شد

سرپرست امور آبفای رامهرمز گفت: بازگشایی و رفع مسدودی خط انتقال فاضلاب در این شهرستان محقق شد.
تصویر خط انتقال فاضلاب بازگشایی شد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان خوزستان، محمود احمدی سرپرست امور آبفای رامهرمز گفت: پس از دریافت گزارش‌های مردمی نسبت به بالا آمدن فاضلاب در برخی مناطق و احساس بوی بد فاضلاب در منازل نسبت به اعزام تیم بازرسی و تحقیق در این خصوص اقدام فوری صورت گرفت و پس از تحقیقات میدانی، گزارش تیم بازرسی آبفا مبنی بر ریزش حاد در منطقه‌ای به طول دو کیلومتر از خط انتقال آب و فاضلاب به آبفا وصول گردید.

او افزود: پس از تشخیص دقیق دلیل مشکلات پیش آمده نسبت به رفع آن با مجری طرح وارد مذاکره شدیم که به دلیل امور مربوط به بخش خصوصی است باید تا هنگامی که پیمانکار در خصوص تعمیر و اصلاح بخش مذکور آمادگی داشته باشد صبر می‌کردیم. از آنجایی که سلامت و آسایش همشهریان برای آبفا همیشه در اولویت است و تحمل شرایط پیش آمده برای آن‌ها ممکن نبود یک دستگاه بیل میکانیکی زنجیری و اعزام تیم کارشناسی آبفا به محل نسبت به بازگشایی و خاک برداری از دو منطقه‌ی ریزش کرده اقدام کردیم.

احمدی بیان داشت: هم اکنون مناطق ریزش کرده کاملا اصلاح شده و خط انتقال فاضلاب تا تصفیه خانه مجددا در مدار قرار دارد. صرفا حضور پیمانکار در محل برای تعویض و بهبود شرایط موجود در لاین یاد شده باقیمانده که در اینباره منتظر دستور مجری طرح هستیم.

سرپرست امور آبفای رامهرمز تصریح کرد: این خط جزو خطوط بسیار مهم انتقال فاضلاب شهرستان بوده و انتقال فاضلاب و پسماند مناطقی از قبیل زمین شهری، فاز یک فرهنگیان، نبوت‌ها، نهضت‌ها، منازل مخابرات، سلمان فارسی، سهروردی‌ها، منازل روبروی بیمارستان مادر، اسد آبادی را به تصفیه خانه فاضلاب رامهرمز به عهده دارد و فاضلاب بالغ بر ۳ هزار خانوار را به مقصد منتقل می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

363221

مطالب مرتبط