«اردک! خرگوش!» به چاپ دوم رسید

کتاب «اردک! خرگوش!» نوشته «ایمی روزنتال» و «تام لیچتنهلد» به چاپ دوم رسید.
تصویر «اردک! خرگوش!» به چاپ دوم رسید

به گزارش سایت خبری پرسون، کتاب «اردک! خرگوش!» که از آثار پرفروش کودک نیویورک تایمز است، قصه ساده اما هوشمندانه یک نقاشی‌ست که هر کسی از زاویه دید خودش آن را شبیه یک حیوان می‌بیند. یک خرگوش با گوش‌های بلند یا شاید هم یک اردک با نوک دراز؟!

کتاب داستان دو زبانه فارسی و انگلیسی «اردک! خرگوش!» در عین حال که ساده به نظر می‌آید اما مفاهیم زیادی در بردارد و علاوه بر اینکه به یادگیری و تقویت زبان انگلیسی کودکان کمک می‌کند، به آن‌ها می‌آموزد چه موقع بحث و جدل را کنار گذاشته و به نظرات دیگران احترام بگذارند.

این قصه با استفاده مناسب از تصاویر، به رشد خلاقیت بصری کودکان کمک کرده و جهان‌بینی آن‌ها را نیز تقویت می‌کند. تکیه بیشتر این کتاب در درک تصاویر است و بخش قالب آن به ایجاد این چالش در کودک می‌پردازد که تصویری که می‌بیند، تصویریک «خرگوش» است یایک «اردک»!

این کتاب که در طبقه‌بندی کتاب‌های فلسفی کودکان قرار می‌گیرد، به مخاطبان خود می‌آموزد نگاه تک‌بعدی و ساده‌انگارانه به مسائل و تحلیل پدیده‌ها در قالبییک‌سویه، نتیجه‌ای نخواهد داشت و قطعاً جامعه‌ای رو به توسعه و کمال حرکت خواهد کرد که بصیرت، فهم، شعور و نگاهی متفاوت را از کودکی در ذهن فرزندانش نهادینه کرده باشد.

کتاب‌های زرافه (دپارتمان کودک انتشارات سیمای شرق) در تلاش است با رویکردی متفاوت به پدیده نشر کتب کودک و نوجوان، با ترجمه و تالیف کتاب‌های ممتاز، اندیشه‌ورزی را به کودکان بیاموزد.

کتاب «اردک! خرگوش!»، نوشته «ایمی روزنتال» و «تام لیچتنهلد» با ترجمه بهاره محبی در ۳۶ صفحه و برای گروه‌های سنی (الف) و (ب) به قیمت۴۵هزارتومان روانه بازار نشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب به سایت دیجی‌کالا مراجعه کرده یا با پخش مدادآبی به شماره ۰۲۱۸۸۳۵۶۴۳۶تماس بگیرند. همچنین این انتشارات به جهت سهولت در دسترسی به آثار این نشر امکان دانلود تمامی کتاب‌های خود را به صورت الکترونیکی از پلتفرم‌های کتابخوان فراهم کرده است.

منبع: ایکنا

352730