استاندار زنجان:

بیش از ۴هزار واحد مسکونی با مجموعه‌ای از مجهولات وجود دارد

حقیقی با بیان اینکه بیش از ۴هزار واحد مسکونی با مجموعه‌ای از مجهولات وجود دارد گفت: وجود بیش از ۴هزار واحد مسکونی با مجموعه‌ای از مجهولات نمونه‌هایی از عدم اجرای طرح‌ها بدون توجه به موارد قانونی است.
تصویر بیش از ۴هزار واحد مسکونی با مجموعه‌ای از مجهولات وجود دارد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، فتح الله حقیقی استاندار زنجان بابیان اینکه هرچه سریعتر باید مراحل اجرایی منطقه ویژه اقتصادی را آغاز کنیم، گفت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی ضروری و اجتناب‌ناپذیر است و با گذشت ۴ ماه از تصویب آن، اکنون باید وارد مراحل اجرایی شویم.

او افزود: الفبای ورود به اجرای منطقه ویژه اقتصادی تشکیل هیئت مدیره و انتخاب مدیرعامل آن است که پس از آن برنامه هیئت امنای منطقه ویژه اقتصادی تصویب می‌شود.

حقیقی گفت: مسائل منطقه ویژه اقتصادی زنجان از همان ابتدا باید در چارچوب قانون پیش رود تا در آینده درگیر مسائلی که ناشی از عدم دقت و الزام به قانون بوده نشویم.

استاندار زنجان بااشاره به اینکه وجود بیش از ۴هزار واحد مسکونی با مجموعه‌ای از مجهولات که هیچ ریاضیدانی هم نمی‌تواند آن‌ها را حل کند، نمونه‌هایی از عدم اجرای طرح‌ها بدون توجه به موارد قانونی است.

او از مسئولان مربوطه خواست تا از هم اکنون با سازمان منطقه ویژه اقتصادی، در خصوص برنامه‌ها و مصوبات این منطقه تبادل نظر داشته باشند.

حقیقی بابیان اینکه باید نکات لازم از سوی طرفین گوشزد شود، ادامه داد: تعریف اهداف و چشم انداز در همین نظام نامه خیلی مهم است و سند آمایش و اسناد بالادستی همه باید مد نظر باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

352125