مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی:

از 147 واحد مسکونی روستایی بهره‌برداری می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از بهره برداری از 147 واحد مسکونی در روستاهای استان به مناسبت روز روستا خبر داد.
تصویر از 147 واحد مسکونی روستایی بهره‌برداری می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از استان خراسان جنوبی، اصغر آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: پانزدهم مهرماه به عنوان روستا و عشایر در تاریخ ایران نامگذاری شده و با توجه به اینکه بخشی از اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها انجام می گیرد به مناسبت این روز پروژه هایی آماده بهره برداری می باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از طرح های مهم بنیاد مسکن اجرای طرح هادی در روستاها است، اضافه کرد: به مناسبت روز روستا پنج طرح هادی شامل طرح های هادی روستاهای باغ سنگی، رقه، منصورآباد، شیرآباد و بهشت آباد آماده بهره برداری بوده که در مجموع اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها ۲۱ هزار و ۱۰۰ میلیون ریال بوده که از محل اعتبارات ملی و استانی تأمین شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه ها در مجموع 2 هزار و 319 نفر از روستائیان استان از مزایای آن بهره مند می شوند.

آسمانی مقدم با بیان اینکه از دیگر پروژه هایی که در روز روستا در سال جاری آماده بهره برداری بوده افتتاح ۱۴۷ واحد مسکونی در ۱۱ شهرستان استان است، افزود: در این راستا ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی اضافه کرد: اعتبارات هزینه شده در این راستا از محل آورده متقاضیان، اعتبارات داخلی بانک و کمک های بلاعوض تفاهم نامه سازمان برنامه و بودجه سال ۹۹ بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با بهره برداری این واحدها در مجموع ۷۳۵ خانوار روستایی از مزایای آن بهره مند می شوند.

منبع: فارس

363452