مهدی فخیم‌زاده با «اپیدمی» وارد موزه دفاع مقدس شد

سریال «اپیدمی» با بازی  مهدی فخیم‌زاده درحال حاضر آخرین روز فیلمبرداری در موزه دفاع مقدس را پشت سر می‌گذارد.
تصویر مهدی فخیم‌زاده با «اپیدمی» وارد موزه دفاع مقدس شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سریال «اپیدمی» به تهیه‌کنندگی سعید کمانی که فیلمبرداری خود را از اواخر مردادماه شروع کرده است، درحال حاضر در موزه دفاع مقدس جلوی دوربین است. تصویربرداری سکانس‌های مربوط به این لوکیشن چهار روز برآورد شده و تا این لحظه سه روز از آن مقابل دوربین رفته است. همچنین به دلیل اینکه فیلمبرداری سریال در آستانه هفته دفاع مقدس شروع شده است، عوامل سریال باید شب‌ها سکانس‌های موردنظر خود را فیلمبرداری کنند.

سکانس‌هایی که در موزه دفاع مقدس درحال ضبط است مربوط ابتدای شیوع ویروس کرونا است و مهدی فخیم‌زاده در نقش «دکتر اکبر جهان» و محسن قصابیان در نقش «فرمانده ابراهیم» در این بخش از سریال به دنبال دست پیدا کردن به جزییات این بیماری و راه حلی برای مقابله با آن هستند.

گروه بازیگران فصل ابتدایی این سریال تکمیل شده است و تنها یک کاراکتر به نام «فریناز» به قصه اضافه می‌شود که درحال مذاکره برای انتخاب بازیگران آن هستند.

«فریناز» یک دختر عرب ایرانی است و حضور این کاراکتر تا فصل‌های آینده نیز ادامه دارد.

لوکیشن بعدی که گروه سریال سراغ آن می‌روند یک بیمارستان صحرایی است که سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی این مکان را به همراه امکاناتی در دسترس سریال «اپیدمی» قرار داده اند. ۴۰ درصد فیلمبرداری این سریال قرار است در این بیمارستان صحرایی مقابل دوربین رود.

کارگردان فصل اول این سریال سید سجاد حسینی، کارگردان فصل دوم محمد علیزاده و کارگردان فصل سوم محمد صادق بکتاشیان هستند.

فریبا متخصص، سیامک اطلسی، نیلوفر رجایی و کورش سلیمانی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «اپیدمی» محصول خانه تولیدات جوان صدا و سیماست که قرار است از شبکه سه پخش شود.

351193