بازگشت محسن علی اکبری با «الف دزفول» به قاب شیشه ای

محسن علی اکبری گفت: سریال «الف دزفول» که از مدت ها قبل فیلمنامه آن نوشته شده ولی با تاخیر در تولید رو به رو شده است بالاخره به جریان می افتد.
تصویر بازگشت محسن علی اکبری با «الف دزفول» به قاب شیشه ای

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن علی‌اکبری تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره سریال جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: مشغول مذاکره هستیم تا بتوانیم سریال «الف دزفول» را بالاخره جلوی دوربین بریم. نگارش فیلمنامه این سریال را مرجان اشرفی‌زاده برعهده داشته و خود او نیز کارگردانی کار را بر عهده دارد.

وی افزود: این اثر، سریال ۴۴ قسمتی خواهد بود که احتمالاً امسال تصویربرداری آن آغاز خواهد شد، البته قرار بود این مجموعه زودتر جلوی دوربین رود، اما به دلیل شرایط کرونایی با تاخیر روبرو شد.

به گفته وی، قصه این سریال در دهه ۶۰ اتفاق می افتد و به مقاومت مردم دزفول در مقابل موشک باران عراق می پردازد. همچنین بخشی از لوکیشن سریال در شهر دزفول خواهد بود البته از پلاتوهای شهرک غزالی نیز استفاده می شود.

علی‌اکبری در بخش دیگر صحبت هایش با بیان اینکه شرایط کار در سینما مهیا نیست، گفت: دو اثر تلویزیونی دیگر نیز در دست تولید دارم که به محض قطعی شدن، آنها را رسانه‌ای خواهم کرد. در شرایط موجود از سینما فاصله گرفتم چون تولید در شرایط فعلی چندان به صرفه نیست، زیرا در شرایطی که ۲۰۰ فیلم در انتظار اکران به سر می‌برند چگونه می‌توان دست به ساخت فیلم جدید زد.

وی در پایان با بیان اینکه علاقه‌ای ندارد در عرصه شبکه‌های نمایش خانگی کار کند، تصریح کرد: من نزدیک ۶۱ سال سن دارم و تقریباً چهل سال است در سینما فعالیت کردم برای همین برایم سخت است در عرصه‌ای کار کنم که پیرامونش حرف و حدیث‌هایی وجود دارد، به ویژه در حوزه مسائل مالی شبهات بسیاری در این حوزه مطرح است. البته پیشنهادهایی وجود داشته، اما همانگونه که گفتم علاقه قلبی ام کار کردن در این عرصه نیست.

290217