مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

در جشنواره کتابخوانی رضوی هفت هزار نفر شرکت کردند

پروانه رضاقلیزاده مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: این جشنواره همچون سال گذشته به صورت مجازی برگزار می‌شود تا علاقمندان به راحتی و با مطالعه منابع مورد نیاز بتوانند در این رویداد فرهنگی مشارکت کنند.
تصویر در جشنواره کتابخوانی رضوی هفت هزار نفر شرکت کردند

به گزارش سایت خبری پرسون، از اردبیل، پروانه رضاقلیزاده مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل ۳۰ شهریور در جلسه هماهنگی برگزاری یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در اردبیل اظهار کرد: این جشنواره همچون سال گذشته به صورت مجازی برگزار می‌شود تا علاقمندان به راحتی و با مطالعه منابع مورد نیاز بتوانند در این رویداد فرهنگی مشارکت کنند.

وی تصریح کرد: جشنواره فرهنگی، هنری رضوی در رشته‌های نقاشی، داستان‌نویسی، قصه‌خوانی و کتابخوانی برگزار می‌شود که امسال سعی داریم تا با مشارکت بیشتر اهالی استان اردبیل بتوانیم در این رویداد فرهنگی بدرخشیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: منابع جشنواره به صورت پی.دی.اف در اختیار علاقمندان قرار گرفته تا با مطالعه این منابع به سئوالات ارائه شده پاسخ داده شده تا در ماه‌های آینده برگزیدگان جشنواره یازدهم کتابخوانی رضوی معرفی شوند.

رضاقلیزاده افزود: سال گذشته بیش از ۲۱ هزار نفر از استان اردبیل در جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت داشتند که امسال نیز تاکنون هفت هزار نفر در این رویداد شرکت کردند و علاقمندان تا آبان ماه فرصت مطالعه و ارسال پاسخنامه مسابقه و جشنواره را به دبیرخانه دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: امسال در این رویداد پویش امام رضا (ع) و آشنایی بیشتر با امام غایب مهدی (عج) تبیین شده تا بیش از گذشته در رده‌های سنی مختلف مخاطبان این جشنواره با ابعاد شخصیتی و زندگی امام رضا و امام مهدی (عج) آشنایی بیشتری پیدا کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اضافه کرد: در شرایط کرونایی نهاد کتابخانه‌های عمومی تلاش کرده تا با برگزاری چنین رویدادهایی و همچنین تشویق علاقمندان به کتابخوانی به صورت مجازی بیش از هر زمان دیگر ارتقا جایگاه فرهنگ مکتوب را شاهد باشیم.

منبع:ایسنا

351139

مطالب مرتبط