رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان طارم:

دستگاه حلزونی شرکت شن و ماسه گیلوان جان یک جوان ۲۸ ساله را گرفت

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان طارم با بیان اینکه دو حادثه در طارم دو فوتی بر جای گذاشت گفت: دستگاه حلزونی شرکت شن و ماسه گیلوان جان یک جوان ۲۸ ساله را گرفت.
تصویر دستگاه حلزونی شرکت شن و ماسه گیلوان جان یک جوان ۲۸ ساله را گرفت

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، سیدباقر حسنی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان طارم در رابطه با حوادث رخ داده در شهرستان طارم و فوت دو نفر از شهروندان، اظهار کرد: شب گذشته (۲۸ شهریورماه) یک جوان ۲۸ ساله غیربومی به‌ دلیل گیر کردن لباس در دستگاه حلزونی و کشیده شدن به سمت داخل دستگاه متاسفانه جان خود را از دست داد.

وی افزود: این حادثه ناگوار در شرکت شن و ماسه گیلوان رخ داد و نیروهای هلال‌احمر و اورژانس شهرستان نیز در محل حادثه حضور یافتند.

این مسئول با بیان اینکه این سانحه دومین حادثه‌ای بود که طی یک روز در شهرستان رخ داد، تصریح کرد: همچنین در این روز نیز یک مرد جوان ۲۹ ساله زنجانی که با همراهان خود به شهرستان طارم سفر کرده‌ بود، در محدوده روستای کلوج در رودخانه قزل‌اوزن غرق شد.

حسنی با بیان اینکه نیروهای اورژانس، نیروی انتظامی و هلال‌احمر شهرستان نیز به محل حادثه اعزام شده‌ بودند، ادامه داد: جسد فرد با کمک مردم محلی از آب بیرون کشیده شد و عملیات احیا نیز توسط نیروهای اورژانس انجام شده‌ بود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان طارم خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا می‌کنیم زمانی که در اطراف رودخانه‌ها حضور دارند، مخصوصا کسانی که شنا بلد نیستند، از خود مراقبت کرده تا شاهد رخ دادن حوادث ناگوار نباشیم.

منبع: ایسنا

350830