دادستان قزوین:

ضارب فرد روحانی در قزوین با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد

در پی ورود یک خودرو به کوچه‌ای یکطرفه و مسدود نمودن مسیر برای عبور سایر خودروها و درخواست یک روحانی به همراه خانواده‌اش مبنی بر باز نمودن مسیر تردد توسط خودرو متخلف، راننده این خودرو پیاده شده و ابتدائاً اقدام به فحاشی به فرد روحانی و توهین به ارکان نظام می نماید.
تصویر ضارب فرد روحانی در قزوین با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد

به گزارش سایت خبری پرسون از قزوین، محمد قاسمی دادستان قزوین در خصوص جزییات وقوع این حادثه گفت: در پی ورود یک خودرو به کوچه‌ای یکطرفه و مسدود نمودن مسیر برای عبور سایر خودروها و درخواست یک روحانی به همراه خانواده‌اش مبنی بر باز نمودن مسیر تردد توسط خودرو متخلف، راننده این خودرو پیاده شده و ابتدائاً اقدام به فحاشی به فرد روحانی و توهین به ارکان نظام می نماید.
وی افزود: در ادامه این حادثه، فرد متخلف اقدام به ضرب و شتم شدید فرد روحانی می نماید که ایشان از چندین ناحیه دچار مصدومیت شده و سپس همسر فرد روحانی را نیز مورد ضرب و جرح قرار می دهد.
دادستان مرکز استان اعلام داشت: با وقوع این درگیری افراد حاضر در محل با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و عوامل انتظامی سریعاً در محل حاضر و فرد ضارب دستگیر شده و دستورات قضایی لازم نیز توسط قاضی کشیک صادر می شود.
قاسمی ادامه داد: بر اساس بازبینی دوربین های مشرف به محل وقوع حادثه، تخلف متهم موصوف مشهود و استفاده از سلاح سرد و ضرب و شتم عمدی فرد روحانی و همسرش نیز به وضوح نمایان است.
این مقام قضایی استان تصریح کرد: بر اساس گزارش مرجع انتظامی، مشاهدات شاهدین، تصاویر دوربین های موجود، برای فرد متخلف به اتهام توهین به ارکان نظام، توهین به بانوان در معابر عمومی، تهدید با چاقو، توهین و تهدید نسبت به اشخاص حقیقی و ضرب و جرح عمدی؛ پرونده قضایی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین تشکیل و متهم پرونده با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: نظم و امنیت عمومی خط قرمز دستگاه قضایی است و بدون‌شک برخورد بدون اغماض و بازدارنده در انتظار متخلفان و مخلان نظم عمومی است.

386023