تهیه کننده ایرانی داور یک جشنواره فیلم بین المللی

الهه نوبخت تهیه کننده و پخش کننده بین المللی سینما، به عنوان داور بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم «مذهب امروز» ایتالیا معرفی شد.
تصویر تهیه کننده ایرانی داور یک جشنواره فیلم بین المللی

به گزارش سایت خبری پرسون، نوبخت پیش از این داور جشنواره بین المللی فیفوگ سوییس، جشنواره بین المللی زنان در هرات و جشنواره بین المللی منا در هلند نیز بوده است.

الهه نوبخت در کنار سایر داوران، از جمله «لیدیا ماگنی» از ایتالیا، «میلیجان گوچیک» از صربستان، «دیانا آشیموا» از قزاقستان و «مصطفی جناپ آیدین» از ترکیه ، فیلم های سینمایی، مستند و کوتاه بخش مسابقه این دوره از جشنواره را داوری خواهند کرد.

این جشنواره که از سال ۱۹۹۷، به عنوان اولین جشنواره با هدف برقرای پلی میان سینما و مذاهب مختلف آغاز به کار کرد، به دنبال توسعه صلح و فرهنگ های مختلف ، از طریق پذیرش تفاوت های یکدیگر است.

امسال مستند بلند «نان مقدس»، ساخته رحیم ذبیحی، فیلم بلند «دختر آبی» از کیوان مجیدی در کنار فیلم های کوتاه «مادرزاد» ساخته مشترک سامان حسین پور و آکو زندکریمی، «قبل از تاریکی» ساخته مصیب حنائی، «خاک رُس» از اردلان زینتی، «دابور» به کارگردانی سعید نجاتی، «دست ها» از آمن صحرایی، «تنها نخواهم ماند» به کارگردانی یاسر طالبی و «مندلی» ساخته مقداد جلالی در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته خواهند شد.

بیست و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم «مذهب امروز» از تاریخ ۲۲ تا ۲۹ سپتامبر (۳۱ شهریور تا ۷ مهرماه) در شهر ترنتو ایتالیا برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

350709

مطالب مرتبط