لزوم توجه به مناطق محروم و کم‌برخوردار پایتخت

عضو شورای شهر بیان کرد: مناطقی مانند منطقه ۱۹ جزو مناطق محروم و کم‌برخوردار پایتخت است و ما در بازدیدهایی که از این منطقه داشتیم با شهروندان صحبت‌های انجام دادیم و امیدواریم که بتوانیم گشایشی در رفع مشکلات شهری به ویژه در مناطق جنوبی مانند منطقه ۱۹ ایجاد شود.
تصویر لزوم توجه به مناطق محروم و کم‌برخوردار پایتخت

به گزارش سایت خبری پرسون، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران، درباره ماجرای حذف کد پروژه کمک به مساجد در دوره مدیریت شهری قبلی اظهار داشت: متأسفانه بر اساس بررسی‌هایی که انجام شده و بازدیدهایی که ما از مناطق مختلف به ویژه مناطق جنوبی تهران داشته‌ایم در دوره قبلی مدیریت شهری و شورای پنجم کد پروژه کمک به مساجد به ویژه در زمینه نوسازی و بهسازی حذف شده است.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بافت فرسوده، معابر غیر قابل عبور، باریک و کمبود سرانه‌های مختلف، حتی سرانه مذهبی از مشکلات شهری در مناطق جنوبی پایتخت است، گفت: به طور مثال سه مسجد که در دوره ۱۲ ساله فعالیت محمدباقر قالیباف در منطقه ۱۹ نوسازی آن آغاز شده بود در دوره مدیریت شهری قبلی کاملاً متوقف مانده بود ولی علی‌رغم این مسأله شهرداری منطقه تلاش کرده از سایر کد پروژه‌ها برای کمک به مساجد استفاده کند.

امانی خاطر نشان کرد: ان شالله با برنامه ریزی‌های مدیریت شهری جدید و شورای ششم شاهد بهبود سرانه‌های مختلف در مناطق 22 گانه به ویژه مناطق جنوبی تهران خواهیم بود.

منبع: فارس

350419