مدیرعامل شرکت تعاونی چاقوسازان زنجان خبر داد:

کاهش 70 درصدی مشتریان به علت وقوع شرایط کرونایی

مدیرعامل شرکت تعاونی چاقوسازان زنجان از کاهش 70 درصدی مشتربان به علت وقوع کرونا خبر داد و گفت: این در حالی است که این شرکت با فروش چاقوهای اعلا و درجه یک توانسته بود اعتماد مشتریان را از سراسر کشور جلب کند.
تصویر کاهش 70 درصدی مشتریان به علت وقوع شرایط کرونایی

داوود بیگدلی مدیرعامل شرکت تعاونی چاقوسازان زنجان در گفت‌وگو با رسانه سایت خبری پرسون از استان زنجان، اظهار کرد شرکت تعاونی چاقوسازان زنجان موفق به حفظ بازار در این شرایط بحرانی شده است.

وی به برخی از مشکلات این شرکت اشاره و عنوان کرد: پس از شیوع کرونا مشتریان این شرکت حدود ۷۰ درصد کاهش یافته اند. از سوی دیگر مواد اولیه هر روز گران تر از قبل می‌شود و این منجر به بروز مشکلاتی برای شرکت شده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی چاقوسازان زنجان عنوان کرد: شرکت تعاونی چاقوسازان زنجان کار خود را از سال ۱۳۵۸ با تعداد حدود 150 نفر به صورت فعالانه آغاز کرده است.

بیگدلی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۶۰ نفر سهامدار و ۶۰۰ نفر چاقوساز با این شرکت همکاری می‌کنند افزود: در مجموع تعداد ۴ هزار نفر با این شرکت کار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این شرکت در تلاش است که ابزار آلات مهم و ضروری آشپزخانه را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد تصریح کرد: سعی می‌شود که ابزار آلات تولیدی جهت استفاده خوب طراحی و تولید شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی چاقوسازان زنجان در خصوص صادرات محصولات این شرکت به کشورهای دیگر اشاره و عنوان کرد: محصولات این شرکت به کشورهایی همچون عراق، عمان و روسیه صادر می‌شود.

بیگدلی در خصوص اهداف مهم شرکت تعاونی چاقوسازان زنجان خاطرنشان کرد: ارتقاء شرکت به صورت رسمی، گسترده و انبوه از جمله اهداف مهم شرکت تعاونی چاقوسازان زنجان است که در رسیدن به آن تلاش‌ها و پیگیری‌ها در حال انجام است.

339357

مطالب مرتبط