گذر موفقیت آمیز از پیک پنجم کرونا و از سرگیری پروازها به مقصد کیش

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش لازمه از سرگیری پروازها با ظرفیت 60 درصدی به مقصد کیش را رعایت دقیق ضوابط بهداشتی عنوان کرد.

تصویر گذر موفقیت آمیز از پیک پنجم کرونا و از سرگیری پروازها به مقصد کیش

به گزارش سایت خبری پرسون به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، عزت اله محمدی سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش، با اشاره بر لزوم اهمیت مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در جزیره، گفت: از اولویت های نخست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش از زمان آغاز پاندمی کرونا، ارایه خدمات فرودگاهی، تسهیلات هوایی و دریایی طبق دستورالعمل های وزارت بهداشت و شورای سلامت کیش جهت ارتقاء ایمنی و رضایتمندی مسافران است.

عزت اله محمدی با بیان این که اعمال محدودیت های پروازی بر اساس دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا و شورای سلامت جزیره کیش مورد توجه قرار گرفته است، افزود: با مساعد شدن شرایط جزیره کیش از یازدهم شهریور فعالیت ایرلاین ها طبق روال گذشته انجام می شود.

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش تصریح کرد: با هدف استمرار ارائه خدمات فرودگاه ها و صیانت از سلامت کارکنان، اقدامات پیشگیرانه در جهت مقابله با گسترش شیوع ویروس کرونا در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: ارائه خدمات شایسته به مسافران با نظارت مستمر کمیته تسهیلات و خدمات فرودگاهی، اعضای کمیته بحران، هلال احمر و شورای سلامت کیش با جدیت تمام ادامه دارد.

وی با اشاره به نصب دوربین های تب سنج و نظارت نیروهای هلال احمر و ناظران سلامت در فرودگاه بین المللی کیش، گفت: قرمز شدن وضعیت جزیره کیش در هفته های گذشته، سلامت ساکنان جزیره را به مخاطره انداخت؛ بنابراین عملکرد مسافران تاثیر بسزایی در کاهش و یا افزایش شیوع بیماری کرونا در فرودگاه ها دارد.

محمدی در ادامه این مطلب افزود: با توجه به مدت زمان ایستایی مسافران و تجمع آنها در سالن های فرودگاهی، دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باید از سوی آنها به جد رعایت شود.

عزت اله محمدی رعایت بهداشت فردی و اجتماعی را از مهمترین راه های پیشگیری از شیوع و ابتلا به کرونا و عدم اعمال محدودیت های مجدد عنوان کرد و از مسافران، گردشگران و ساکنان جزیره خواست تا با رعایت پروتکل های بهداشتی مهمترین مسئولیت اجتماعی خود را ایفا کنند.

338984