مدیرعامل بورس‌ منطقه‌ای زنجان:

فروش سهام از خرید سبقت گرفت

مدیرعامل بورس‌ منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه ۴۷ درصد معاملات این منطقه طی هفته گذشته به خرید اختصاص یافت گفت: ۵۳ درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت.
تصویر فروش سهام از خرید سبقت گرفت

به گزارش سایت خبری پرسون از ساتان زنجان، اصغر نجفی مدیرعامل بورس منطقه‌ای زنجان، با اشاره به معاملات این منطقه در هفته منتهی به ۱۷ شهریور، اظهار کرد: در هفته گذشته ۲۷۶ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۹۲۶ سهم و حق‌تقدم سهام در بورس منطقه زنجان، داد و ستد شد. مجموع ارزش معاملات بورس منطقه زنجان در هفته گذشته بیش از ۲۷۱۲ میلیارد و ۷۳۴ میلیون و ۹۴۲ هزار ریال بود که ۱۶ درصد نسبت به هفته ماقبل، رشد دارد.

وی از افزایش ۱۶ درصدی ارزش معاملات در هفته گذشته خبر داد و افزود: ارزش سهام خریداری‌ شده در این مدت بیش از ۱۲۷۴ میلیارد و ۵۰۴ میلیون و ۳۶۵ هزار ریال و ارزش سهام فروخته‌ شده نیز بیش از ۱۴۳۸ میلیارد و ۲۳۰ میلیون و ۵۷۷ هزار ریال بود.

این مسئول ادامه داد: ۴۷ درصد معاملات این منطقه طی هفته گذشته به خرید و ۵۳ درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت. این معاملات توسط ۲۳ کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای زنجان با اشاره به معاملات بورس منطقه زنجان در هفته ماقبل (۶ تا ۱۰ شهریور)، خاطرنشان کرد: طی مدت مذکور نیز در مجموع ۲۹۲ میلیون و ۶۳ هزار و ۳۵۵ سهم و حق تقدم سهام به ارزش بیش از ۲۳۲۰ میلیارد و ۳۹۰ میلیون و ۵۸۳ هزار ریال در این منطقه، معامله شده بود.

منبع: ایسنا

338910