مدیرکل تامین اجتماعی زنجان مطرح کرد؛

خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین؛ پیشگیری از موازی‌کاری

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین به شکل ارزنده ای می‌تواند از موازی کاری و اتلاف وقت و هزینه جلوگیری کند گفت: این مهم در نهایت افزایش رضایتمندی مخاطبان را به دنبال دارد.
تصویر خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین؛ پیشگیری از موازی‌کاری

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، مسعود علیاری مدیرکل تامین اجتماعی زنجان افزود: بر این مبنا طراحی معماری استاندارد و رعایت چارچوب های بین المللی و ملی و یکپارچه سازی کسب و کارها و باز طراحی فرایندها، تسهیل و تسریع خدمات و در نهایت افزایش رضایتمندی مخاطبان را در پی دارد که اجرای طرح ۳۰۷۰ در مقطعی مهم و تاریخی همزمان با شیوع کرونا به خوبی از عهده این مهم برآمد.

وی اضافه کرد: پیشینه و قدمت سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات همچنین برخورداری از گسترده ترین شبکه خدمات رسانی حکایت از توانمندی های عینی و تحقق یافته دارد و نیازمند بازنگری در مدیریت بحران عبور از کرونا است.

این مسوول ادامه داد: در این مقطع تاریخی حساس سیاستگذاری و بهره گیری از راهبردهایی چون نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی، مدیریت منابع، مدیریت مصارف، تاب آوری، توجه به کرامت انسانی کارکنان و توسعه تعاملات با شرکای اجتماعی می تواند در عبور از بحران هایی مانند کرونا اثربخش باشد.

وی اظهار داشت: در این میان توجه به نقش شرکای اجتماعی در بهبود مناسبات و درک متقابل شرایط کشور و سازمان در ادامه مسیر توسعه، امنیت و رفاه اجتماعی در تمامی امور بسیار اثربخش و تاثیر گذار است.

علیاری خاطرنشان کرد: سالی که گذشت بنابر اهمیت استفاده از خدمات و سرویس های مبتنی بر فناوری اطلاعات و اجرای طرح عظیم ۳۰۷۰ بطور خاص به نام " تامین اجتماعی دیجیتال " نامگذاری شد که این مهم توانست از ابعاد گوناگون بسیار تاثیرگذار باشد که تلاش می شود ارائه سرویس ها و خدمات الکترونیکی و گسترش خدمات غیرحضوری مورد تاکید قرار گیرد.

منبع: ایرنا

338529