معاون امور عمرانی استاندار زنجان:

مشکلات شهرک‌های صنایع دستی مرتفع نشد

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه مشکلات شهرک‌های صنایع دستی زنجان حل نشده گفت: تنها زیرساخت یک شهرک فراهم شده است.
تصویر مشکلات شهرک‌های صنایع دستی مرتفع نشد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، مهرداد سلطانی معاون امور عمرانی استاندار زنجان اظهارداشت: زیرساخت‌های احداث شهرک‌های صنایع دستی در دو محور استان زنجان فراهم شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه شهرک‌های نور و ظریفان به عنوان دو شهرک صنایع دستی زنجان محسوب می‌شوند، افزود: یکی از این شهرک‌ها در آزاد راه زنجان _ قزوین دیگری در آزاد راه زنجان _ تبریز احداث شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهرک صنایع دستی نور در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد اما مشکلات اداری در واگذاری قطعات به صاحبان صنایع وجود دارد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان ادامه داد: هدف از راه‌اندازی شهرک‌های صنایع دستی کمک به رونق و توسعه انوع صنایع است تا صاحبان انواع صنایع دستی میزان بیشتری از فروش و صادرات را ارائه کنند.

سلطانی بیان داشت: انتشار ویروس کرونا در جهان بیشترین ضربه را به صنعت گردشگری و صنایع دستی وارد کرده است که این امر شهرک‌های صنایع دستی را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه متاسفانه‌های خانه‌های بوم گردی نیز تحت تاثیر انتشار بیماری کرونا در جهان قرار گرفته و در حالی که تعداد خانه‌های بوم گردی زنجان در سال‌های گذشته از صفر به ۱۶۰ خانه رسیده بود، به یکباره دچار مشکلات عدیده‌ای شدند.

منبع: موج رسا

338525