فرماندار ابهر:

۲۲ سالمند در خانه سالمندان کرونایی شدند

فرماندار ابهر از ابتلای ۲۲ سالمند در خانه سالمندان این شهرستان به بیماری کرونا خبر داد و گفت: سه نفر از آنان در بیمارستان بستری هستند.
تصویر ۲۲ سالمند در خانه سالمندان کرونایی شدند

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، وجیه‌الله نوروزی فرماندار شهرستان ابهر صبح امروز (۱۵ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، در رابطه با ابتلای برخی از سالمندان در خانه سالمندان ابهر، اظهار کرد: از مجموع ۷۴ سالمندی که در این مجموعه هستند، ۲۲ نفر از آنان به بیماری کرونا مبتلا شدند و اکنون تحت مراقبت و درمان هستند.

وی از بستری شدن ۶ سالمند در بیمارستان بوعلی خرم‌دره خبر داد و افزود: ۳ نفر از این تعداد از بیمارستان‌ ترخیص شدند ولی ۳ نفر دیگر هم‌چنان بستری بوده و تحت مراقبت هستند.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹ سالمند مبتلا به کرونا تحت درمان هستند و پزشک هر روز برای معاینه آنان به خانه سالمندان مراجعه می‌کند، تصریح کرد: طبقه میانی خانه سالمندان کاملاً قرنطینه و جداسازی شده است.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه دو دستگاه اکسیژن‌ساز و ونتیلاتور توسط اداره‌کل بهزیستی استان تامین شده است، گفت: با توجه به مبتلا شدن دو نفر از مادریاران خانه سالمندان، دو پرستار، یک نیروی خدمات و یک کارشناس جایگزین شد.

نوروزی، از افزایش حضور کارگران فصلی در شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره خبر داد و خاطرنشان کرد: افزایش حضور کارگران فصلی می‌تواند عاملی برای افزایش تعداد مبتلایان و شیوع بیشتر بیماری کرونا باشد.

منبع: ایسنا

337599