انتصاب مدیر شعبه گلستان بیمه تعاون

با حضور مدیر شعب و استان های بیمه تعاون، مدیر شعبه گلستان این شرکت معارفه شد.
تصویر انتصاب مدیر شعبه گلستان بیمه تعاون

به گزارش سایت خبری پرسون، «یوریک خزین» به عنوان مدیر جدید شعبه گلستان این شرکت منصوب شد.

«خزین» دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی بوده و از سال 1390 با حضور در شرکت بیمه پارسیان، فعالیت خود در صنعت بیمه را آغاز کرده و مراتب تجربه خود را در شرکت های بیمه «حافظ» و «تجارت نو» نیز ادامه داده است.

او مطرح می کند که شعبه تحت مدیریت او هم اکنون دارای 35 نماینده بوده که بناست با آنها جلسات انگیزشی برگزار کرده و کارگزاران استان را نیز با برگزاری جلساتی به فعالیت هرچه بیشتر ترغیب کند.

مدیر شعبه گلستان بیمه تعاون بیان می کند که تکریم و تقدیر از بیمه گذاران قدیمی از جمله رسالت ها اوست و بنا دارد نه تنها با بیمه گذاران قدیمی شعبه جلساتی به منظور ارزیابی فعالیت و رضایت سنجی آنها برگزار کند، بلکه از بیمه گذارانی که دیگر در شعبه حضور ندارند نیز نظرسنجی هایی برای شناسایی و برطرف کردن چالش های فرایندی یا شعبه ای انجام خواهد داد.

او تأکید می کند که در حوزه «جذب نیروهای کارآمد با هدف خدمت رسانی به بهترین شکل ممکن»، «توسعه شبکه فروش و جذب نمایندگی های جدید» و «تیم سازی در رشته بیمه های زندگی» بناست اقداماتی را انجام دهد.

«خزین» که به عنوان «مسئول هیأت کاراته استان مازندران» نیز فعال است، تأکید می کند که بنا دارد در حوزه ورزش نیز، از رسالت مسئولیت های اجتماعی شرکت پیروی کرده و در این حوزه نیز اقداماتی داشته باشد؛ او گام ابتدایی فعالیت در حوزه ورزش را نیز پیگیری مجدد اقدام حسنه بیمه تعاون در رشته «سوارکاری» مطرح کرد و گفت: سابق بر این، شرکت بیمه تعاون در رشته «سوارکاری» در استان گلستان فعال بوده و اقدامات این شرکت نه تنها از طریق تلویزیون استانی پخش می شده، بلکه به توسعه و اعتلای فرهنگ بیمه و حمایتگری این صنعت از رشته های ورزشی نیز منجر شده بود؛ چندی است که این اقدام متوقف شده که بنا داریم با توجه به رویکرد حمایتگر بیمه تعاون در حوزه ورزش، مجدداً فعالیت خود را در این حوزه آغاز کنیم.

مدیر شعبه گلستان بیمه تعاون همچنین در حوزه فعالیت های نوین بیمه ای نیز بناست اقداماتی انجام دهد که در این خصوص به برنامه خود برای راه اندازی بیمه های ترانزیتی اشاره کرد.

گفتنی است «یوریک خزین»، به کنشگری اجتماعی و رسانه ای بسیار علاقه مند بوده و هم 25 سال فعالیت در حوزه تولید محتوای موسیقی و انیمیشن را در کنار اقدامات بیمه ای، در کارنامه خود به ثبت رسانیده، و هم در راستای رسالت های مسئولیت اجتماعی به عنوان مشاور در انجمن بیماری های خاص نیز تلاشگری می کند.

شایان ذکر است که تا پیش از این «وحید زمانی» به عنوان مدیر شعبه استان گلستان بیمه تعاون مشغول به خدمت بوده است.

492103