معاون آموزش و پرورش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

آموزش 21 هزار و 100 اولیای نوآموزان بدو ورود به مقاطع جدید

معاون آموزش و پرورش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بیش از 20 هزار نفر از اولیا در بدو ورود به مقاطع جدید جهت آموزش بهتر دانش‌آموزان آموزش می‌بینند.
تصویر آموزش 21 هزار و 100  اولیای نوآموزان بدو ورود به مقاطع جدید

صیاد سلامی معاون آموزش و پرورش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با سایت خبری پرسون از استان زنجان، اظهار کرد: کتاب باغبانی اندیشه‌ها با هدف آموزش اولیای نوآموزان برای همه ورودی های مقاطع جدید شامل مقاطع اول، هفتم و دهم طراحی شده است.

وی با بیان اینکه این کتاب به صورت رسمی است افزود: محتوای این کتاب رسمی نه تنها در سطح استان زنجان بلکه در سطح کشور نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون آموزش و پرورش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: در حال حاضر تولید محتوا جهت آموزش 21 هزار و 100 نفر از اولیای نوآموزان هدفمندی شده است.

سلامی درخصوص نحوه آموزش اولیای نوآموزان در مناطق روستایی و کم جمعیت خاطرنشان کرد: در روستاها به علت کم بودن جمعیت راهبران آموزشی از سوی استان به این مناطق فرستاده می‌شوند تا این روستاها را تحت پوشش قرار دهند.

معاون آموزش و پرورش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در خصوص محورهای مهم این آموزش‌ها عنوان کرد: این محورها شامل آشنایی با اهداف و مفاهیم کتب درسی، ویژگی‌های دانش‌آموزان و همکاری و همراهی اولیا با معلمان است.

سلامی در پایان خاطرنشان کرد: برای تحقق این هدف، مدرسان میانی که غالباً آموزگاران موفق و راهبران آموزشی و تربیتی هستند، آموزش‌های لازم را در قالب کارگاه‌های علمی و عملی فراگرفتند.

337285

مطالب مرتبط