ورود به تفرجگاه‌های مهریز ممنوع شد

فرماندار مهریز از ممنوعیت ورود به پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری مهریز تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
تصویر ورود به تفرجگاه‌های مهریز ممنوع شد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، فرماندار مهریز از ممنوعیت ورود به پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری مهریز تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

زارعزاده در نشست فوق‌العاده کرونای شهرستان مهریز گفت: به منظور رفع نگرانی‌ها و جلوگیری از تشدید موج‌های جدید بیماری و حفظ سلامت مردم به عنوان سیاست محوری بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا هرگونه تجمع و دورهمی در بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری مهریز تا پایان ماه مبارک رمضان، ممنوع است.

زارعزاده ادامه داد: با توجه به اینکه رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی، عدم حضور در تجمعات و دورهمی ها، در خانه ماندن و عدم حضور در اماکن شلوغ و پرتردد و فضا‌های عمومی از راه‌های عمده پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و قطع زنجیره ابتلای بیماری کرونا است؛ قطعا هموطنان عزیزمان که از ابتدای شیوع این ویروس مشارکت و همکاری مناسبی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی داشته اند، امیدواریم با درک شرایط فعلی، بار دیگر حمایت و همراهی قاطع خود را از این مصوبه داشته باشند.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان مهریز با اشاره به ظرفیت گردشگری شهرستان و دارا بودن مناطق ییلاقی تاکید کرد:تفرجگاه غربالبیز و کوهریگ مهریز کاملا تعطیل و هیچ گونه خدماتی ارائه نمی‌شود.

وی تصریح کرد: از هم استانی‌های عزیز می‌خواهیم در این شرایط وخیم کرونایی و ماه مبارک به مهریز سفر نکنند.

انتهای پیام/

282501