به زودی؛

کوین بیس راه حل های لایه دوم اتریوم را اضافه می کند

آنتونی ساسانو ( Anthony Sassano)، بنیانگذار پادکست The Daily Gwei و یکی از بنیانگذاران منبع آموزش اتریوم EthHub، به تازگی متوجه وجود یک اعلامیه غیر معمول در وب سایت کوین بیس شده است.

تصویر کوین بیس راه حل های لایه دوم اتریوم را اضافه می کند

به گزارش سایت خبری پرسون، طبق اعلام رسمی تیم صرافی کوین بیس (Coinbase) که توسط آنتونی ساسانو به اشتراک گذاشته شده است، این صرافی بزرگ آمریکایی، برای توسعه تیم پروتکل خود، توسعه دهنده های جدید استخدام می کند. هدف اصلی این اقدام، تمرکز بر ادغام راهکارهای مقیاس پذیری اتریوم در این پلتفرم می باشد.

طبق اعلام این صرافی، پس از ادغام شبکه پالی گان (MATIC)، کوین بیس قصد دارد مجموعه ای از تکنیک های مقیاس گذاری نسل بعدی را کشف و بررسی نماید:

“هدف ما این است که مقیاس های مشابه با L2 مانند Optimism ، Arbitrum و Starkware را به مرور بررسی کنیم”.

یکی دیگر از وظایف مورد اشاره تیم جدید کوین بیس، پیشرفت و توسعه مشخصات منبع باز Rosetta خواهد بود.

در ادامه، کوین بیس از برنامه اعانه های اجتماعی خود رونمایی کرده است. در سال 2021، این صرافی توسعه دهندگانی را که مستقیماً در ساخت پایگاه کدهای بلاکچین مشارکت داشتند یا نویسندگان وایت پیپر که بر چند مضمون خاص تمرکز داشتند را در اولویت خود قرار داده است.

اولویت های اصلی این فهرست شامل مقیاس پذیری، حریم خصوصی، هویت و تحقیقات “دانش صفر” هستند.

به علاوه، پروژه هایی که زیرساخت های اساسی و تاثیرات زیست محیطی این صنعت را مورد بررسی قرار می دهند، در برنامه اعانه های اجتماعی سال 2021 کوین بیس مورد استقبال قرار می گیرند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی‌باشد.

منبع: u.today

336166