800 میلیون دلار اتریوم از کوین بیس خارج شد

کی یونگ جو (Ki Young Ju) مدیر عامل CryptoQuant  به تازگی اعلام کرده است که هفته گذشته مقدار بسیار زیادی اتریوم به ارزش تقریبی یک میلیارد دلار از صرافی رمزنگاری کوین بیس (Coinbase) خارج شده است.

تصویر 800 میلیون دلار اتریوم از کوین بیس خارج شد

به گزارش سایت خبری پرسون، در توییت کی یونگ جو آمده است که مقدار 400000 واحد اتریوم به ارزش 800 میلیون دلار از صرافی بزرگ آمریکایی کوین بیس برداشت شده است و این اتفاق می تواند به دلیل افزایش تقاضای سازمانی برای دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ بازار باشد.

در اوایل سال جاری، غول مدیریت دارایی رمزنگاری گری اسکیل (Grayscale) فاش کرد که در سه ماهه آخر سال 2020، 93٪ از کل سرمایه های ورودی به بازار دارایی های دیجیتال از سوی شرکت ها و سازمان های بزرگ بوده است. متوسط سرمایه گذاری هفتگی در صندوق امانی اتریوم گری اسکیل در آن دوره 26.3 میلیون دلار بوده است.

در اوایل ماه مارس (اواسط اسفند)، پلتفرم تحلیلی داده های رمزنگاری سانتیمنت (Santiment) اعلام کرد که سرمایه گذاران بزرگ (کسانی که بیش از 10 هزار ETH دارند) تقریبا 70 درصد از موجودی این دارایی دیجیتال را تحت کنترل خود دارند.

به گفته شرکت سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال CoinShares، ماه گذشته، اتریوم شاهد یکی از بزرگترین جریان های ورودی سرمایه نسبت به سایر ارزهای رمزپایه بوده است.

طبق گزارش CoinShares، از ابتدای مارس تا 26 مارس (11 اسفند 99 تا 6 فروردین 1400) جریان ورودی سرمایه از طریق سرمایه گذاران سازمانی به شبکه اتریوم به 130 میلیون دلار رسیده است، در حالی که کل سرمایه ورودی به کل بازار ارزهای رمزپایه 469 میلیون دلار بوده است. این رقم تقریباً 28٪ از کل سرمایه ورودی را تشکیل می دهد. این در حالی است که ارزش بازار اتریوم تنها 12٪ از کل ارزش بازار را به خود اختصاص داده است.

از سوی دیگر، از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، کل مبلغ سرمایه ورودی به اتریوم به رقمی بالغ بر 744 میلیون دلار می رسد که 17٪ از کل سرمایه ورودی به بازار دارایی های رمزنگاری را نشان می دهد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی باشد.

منبع: dailyhodl

280038