امضای قرارداد همکاری بین وزارت امنیت داخلی آمریکا و صرافی کوین بیس

تازه ترین اطلاعات منتشر شده توسط سیستم خرید تدارکات فدرال، شاخه اجرای مهاجرت و گمرک امنیت داخلی ایالات متحده از عقد قراردادی به ارزش 1.36 میلیون دلار با صرافی بزرگ کوین بیس با هدف همکاری در زمینه اپلیکیشن‌های تجاری و نرم افزار توسعه اپلیکیشن خبر می دهد.

تصویر امضای قرارداد همکاری بین وزارت امنیت داخلی آمریکا و صرافی کوین بیس

به گزارش سایت خبری پرسون، این قرارداد جدید، که بزرگترین قرارداد فدرال کوین بیس به شمار می رود، روز پنجشنبه به امضا رسید و ارزش آن چهل برابر بیشتر از آخرین قرارداد این صرافی با وزارت امنیت داخلی آمریکا است.

روز 9 آگوست (18 مرداد)، ICE مبلغ 29000 دلار برای نرم افزار پزشکی قانونی به کوین بیس پرداخت کرد. طبق سند مورخ 3 آگوست (12 مرداد)، این قرارداد بر این اساس به کوین بیس اعطا شده است که این شرکت “تنها فروشنده ای است که می تواند خدمات مورد نیاز این آژانس را به طور منطقی ارائه دهد.”

البته ICE اولین آژانس دولتی نیست که برای دریافت خدمات از کوین بیس اقدام کرده است. سال گذشته نیز این صرافی تمایل خود را برای فروش ابزارهای تجزیه و تحلیل به آژانس مبارزه با مواد مخدر و سرویس درآمد داخلی ایالات متحده اعلام کرد.

در حال حاضر کوین بیس مشغول امضای قراردادهای میلیون دلاری با دولت فدرال است.به عقیده Chainalysis، دولت ایالات متحده احتمالاً شرکت بلاکچین مورد علاقه خود را پیدا کرده است!

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: decrypt

350628