پیشرفت 15 درصدی طرح بهسازی معابر سفین قدیم و جدید کیش

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات کیش از پیشرفت 15 درصدی طرح بهسازی معابر سفین قدیم و جدید کیش در راستای مسئولیت اجتماعی و اهتمام ویژه به حقوق بومیان این منطقه خبر داد.

تصویر پیشرفت 15 درصدی طرح بهسازی معابر سفین قدیم و جدید کیش

به گزارش سایت خبری پرسون به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، آرش نیک فرجام سرپرست معاونت فنی و عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات کیش با اشاره به زیبا سازی منظر فضاهای شهری و تسهیل تردد ساکنان کیش به ویژه بومیان این منطقه، گفت: بهسازی معابر سفین قدیم و جدید در مساحتی به میزان 20 هزار مترمربع یکی از اولویت های نخست این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی و تسهیل تردد ساکنان جزیره نقش بسزایی ایفا می کند.

آرش نیک فرجام "عملیات بهسازی، هدایت آبهای سطحی معابر سفین قدیم و جدید" را از جمله اقدمات شرکت عمران برای اجرای عملیات بهسازی این منطقه برشمرد و افزود: هدف از اجرای این طرح ارتقاء کیفیت و بهسازی معابر سفین قدیم و جدید کیش است.

نیک فرجام با اشاره به مرتفع کردن مشکلات آبگرفتگی و نا همواری های معابر سفین قدیم و جدید که در دو فاز در حال اجرا است، افزود: عملیات اجرایی 3000 متر مربع در فاز اول سفین قدیم با 10درصد پیشرفت کار از نیمه نخست اردیبهشت امسال آغاز شده و با جدیت تمام ادامه دارد.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات کیش در فاز اول این طرح در سفین جدید که از نیمه دوم تیر امسال آغاز شده، گفت: تا کنون 1000 مترمربع عملیات اجرایی بهسازی معابر با 5 درصد پیشرفت کار در حال اجرا است.

336161