معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان:

راه‌های روستایی دارای 20 خانوار بهسازی می‌شوند

معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان از بهسازی راه‌های روستایی دارای 20 خانوار به بالا در استان زنجان از سوی اداره کل راهداری استان خبر داد.
تصویر راه‌های روستایی دارای 20 خانوار بهسازی می‌شوند

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، جواد یوسفی معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان اظهار داشت: بهسازی راه‌های روستایی و فرعی در استان بر عهده اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان است که هر ساله برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهسازی این راه‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه احداث و بهسازی و بزرگ راه‌ها و راه‌های اصلی توسط وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود، یادآور شد: چهاربانده کردن جاده بیجار و سلطانیه - همدان و خدابنده و جاده طارم برعهده راه و شهرسازی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان در زمینه حل مشکلات نقاط پر حادثه فعالیت کرده و نسبت به روکش آسفالت، بهسازی و راه سازی جاده روستایی اقدام می‌کند.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان از بهسازی راه روستاهایی که دارای 20 خانوار به بالا هستند، خبر داد و افزود: چندین پروژه از سوی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان امسال اجرایی می‌شود.

یوسفی کمبود اعتبارات را از دلایل کندی اجرای پروژه‌های راه استان عنوان کرد و گفت: با اختصاص اعتبار لازم این پروژه‌ها در سریعترین زمان ممکن انجام می‌شود.

منبع: موج رسا

351847

مطالب مرتبط