اعطای تسهیلات خوش حسابی به اردبیلی‌ها

سخنگوی شورای شهر اردبیل از صدور مجوز اعطای تسهیلات خوش حسابی در عوارض و مطالبات شهرداری اردبیل به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و هفته دفاع مقدس با مجوز شورای اسلامی شهر خبر داد.
تصویر اعطای تسهیلات خوش حسابی به اردبیلی‌ها

به گزارش سایت خبری پرسون از اردبیل، مینا نهامین عضو هیئت رئیسه و سخنگوی شورای شهر اردبیل در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار داشت: تمامی همشهریان عزیز، ادارات ، بانکها، سازمان ها و موسسه های خصوصی و دولتی می توانند با مراجعه به مناطق پنج گانه شهرداری اردبیل و پرداخت ۵۰ درصد بصورت نقد و مابقی در ۵ قسط، ضمن بهره مندی از این فرصت استثنایی در توسعه و آبادانی شهرمان سهیم باشند.

وی گفت: آن دسته از مودیانی که می خواهند از تسهیلات خوش حسابی عوارض برخوردار گردند می توانند با پرداخت عوارض خود در بازه زمانی ۱۰ تا ۳۱ شهریور ماه سالجاری به میزان ۳۰ درصد و از یکم تا ۲۰ مهرماه به میزان ۲۰درصد تخفیفات مصوبه شورای اسلامی شهر بهره مند شوند.

سخنگوی شورای شهر اردبیل به صدور مجوز فروش املاک و مستغلات از طریق آگهی مزایده عمومی به ارزش حدود یکصد و پنجاه میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: مجوز جابجایی اعتبار به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان برای پروژه احداث شیرابه در محل دفن زباله و مجوز جابجایی اعتبار برای پروژه تکمیل روشنایی پل های سطح منطقه ۴ در جلسه شورا مورد تصویب و صادر شد.

منبع: آذریوردخبر

336142