معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور:

هماهنگی بی‌نظیر اداره کل راه و شهرسازی اردبیل با شرکت ساخت

معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با شرکت ساخت و توسعه زیربناها بی نظیر است و این به بهبود روند کارها کمک کرده است.
تصویر هماهنگی بی‌نظیر اداره کل راه و شهرسازی اردبیل با شرکت ساخت

به گزارش سایت خبری پرسون، غلامرضا کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در بازدید از عملیات اجرایی تونل دوم گردنه حیران که با همراهی مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل انجام گرفت گفت: بخش عظیمی از پروژه های حوزه راه با انتخاب پیمانکاران و عملیات پیمان سپاری واگذار شده و در مرحله اجراست که پیش بینی می کنیم با تامین اعتبار و رفع موانع پروژه های اجرایی حوزه راه در استان اردبیل در کوتاهترین زمان به سرانجام برسد.

وی با اشاره به بازدید از تونل دوم گردنه حیران خاطرنشان کرد: این پروژه با رعایت موارد فنی در حال اجراست و از سمت آستارا با حفاری ۲۵۰ متر کار به سرعت در حال پیشرفت است.

معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ادامه داد: از سمت اردبیل نیز به رغم ریزش و رانش به وجود آمده عملیات حفاری به زودی شروع شده و کار با یک روند مناسب از هر دو طرف انجام می شود تا هر چه سریعتر تونل دوم این مسیر برای تردد راحت هموطنان اجرایی و عملیاتی شود.

کدخدازاده افزود: با پیگیری های انجام شده و تامین اعتبار پیشرفت این پروژه مناسب است و شرکت تخصصی پیمانکاری این پروژه را به صورت فنی و تخصصی به شکل مطلوب به پیش می برد.

منبع: آذریوردخبر

335723