برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی از برگزاری مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تمامی پروتکل‌های بهداشتی در تبریز خبر داد.
تصویر برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در آذربایجان‌شرقی

به گزارش سایت خبری پرسون، از آذربایجان‌شرقی سیدشهاب‌الدین حسینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: در مرحله استانی این مسابقات، تعداد ۱۵۵ نفر از آقایان و بانوان به مدت دو روز طی روزهای ۱۱ و ۱۲ شهریورماه جاری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی اظهار کرد: مسابقات قرآن بخش بانوان روز پنجشنبه، ۱۱ شهریورماه و بخش آقایان روز جمعه ۱۲ شهریورماه، در محل تالار قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی با تاکید بر رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در جریان برگزاری این مسابقات، گفت: منتخبان دوره شهرستانی مسابقات قرآن کریم استان در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ پنج جزء و اذان، به رقابت می‌پردازند.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: مسابقات در رشته‌های دعاخوانی و تواشیح نیز به صورت ضبط آثار برگزار شده و این آثار جهت داوری به سازمان مرکزی اوقاف در تهران ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآن روز شنبه، ۱۳ شهریورماه در محوطه باز اداره کل اوقاف با حضور مسئولان استانی برگزاری می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی با اشاره به حضور مهمان ویژه در این دوره از مسابقات و مراسم اختتامیه، افزود: استاد مهدی قره شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در جریان برگزاری مسابقات حضور داشته و با انجام بازدید میدانی از مؤسسات قرآنی استان، جلساتی را نیز با اساتید، پیشکسوتان و مدیران تعدادی از مؤسسات برگزار خواهد کرد.

منبع: ایسنا

336125