توصیف میلیاردر معروف درباره رمزارزها!

میلیاردر معروف گفت: رمزارزها چیزی جز یک حباب نیست.
تصویر توصیف میلیاردر معروف درباره رمزارزها!

به گزارش سایت خبری پرسون، جان پاولسون (John Paulson)، کسی که در سقوط اوراق قرضه وام مسکن در بحرانی که در ایالات متحده در سالهای 2008-2009 (1386 و 1387) رخ داد توانست ثروت زیادی را برای خود و سرمایه گذاران به ارمغان آورد، اخیرا طی مصاحبه ای به خبرگزاری بلومبرگ گفته است که او به هیچکس توصیه نمی کند که در رمزنگاری سرمایه گذاری کند زیرا این چیزی نیست جز یک حباب.

پاولسون رمزارزها را محکوم می کند، طلا را به عنوان پرچین تورم می ستاید

در جریان بحران وام مسکن بیش از 10 سال پیش، پاولسون موفق شد 20 میلیارد دلار با کاهش گزینه های تماس های غیررایگان به دست آورد. در حال حاضر، او 65 ساله است و انتظار دارد چاپهای در حال افزایش دلار آمریکا نرخ تورم را بسیار بیشتر از آنچه انتظار می رود افزایش دهد و معتقد است که طلا در حال حاضر پرچینی در برابر تورم است.

در مورد ارزهای رمزنگاری شده، وی در گفتگو با روبنشتاین (Rubenstein)، بنیانگذار گروه کرلایل (Carlyle)، اظهار داشت که در نهایت، بی ارزش خواهند شد.

پس از اینکه دارایی های او در سال 2019 از 40 میلیارد دلار در سال 2019 به 9 میلیارد دلار کاهش یافت، صندوق ریسک خود Paulson & Co را به یک دفتر خانوادگی تبدیل کرد و تنها در سرمایه گذاری مشغول بود، بیشتر مدیریت وجوه شخصی خود را انجام می داد.

حوزه رمزنگاری “با عرضه محدود هم بی ارزش” است

وی از ارزهای رمزنگاری شده به عنوان یک حباب یاد کرد و رمزنگاری را “عرضه محدود بی ارزش” نامید. او ادعا می کند که هیچ رمزارزی حتی آن دسته از رمزارزهایی که مقدار عرضه ی آن ها محدود می باشد، مانند بیت کوین، ارزش ذاتی ندارند.

او معتقد است که آنها در نهایت بی ارزش خواهند شد، به محض این که نقدینگی کم شود یا شادمانی و هیجان از بین برود، آنها به صفر می رسند.

قبلا، U.Today گزارش داد که استیو آیزمن (Steve Eisman)، یکی از معامله گران که بازار مسکن ایالات متحده را با نزول مواجه کرد و یکی از شخصیت های اصلی فیلم “Big Short” بود، ترجیح می دهد از بیت کوین دوری کند.

همچنین در سال 2018 (1397)، او یک نگرش شکاک نسبت به رمزنگاری را نشان داد و گفت که ارزشی را اضافه نمی کنند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: U.today

335889