قیمت احتمالی ۱۵۰ هزار دلار

حراج اسلحه محبوب آل کاپون

یک مجموعه از وسایل شخصی آل کاپون گانگستر مشهور آمریکایی روز ۸ اکتبر در یک حراجی فروخته خواهد شد.
تصویر حراج اسلحه محبوب آل کاپون

به گزارش سایت خبری پرسون، کلت محبوب کالیبر ۴۵ آل کاپون به همراه اقلام دیگر مربوط به این گانگستر حراج می شود.

یک مجموعه از وسایل شخصی آل کاپون گانگستر مشهور آمریکایی روز ۸ اکتبر در یک حراجی فروخته خواهد شد.کاپون این مجموعه را برای بیوه اش مائه کاپون نگه داشته بود و طبق وصیت مائه این اقلام به تنها پسرشان سانی رسید.

حالا اما نوه های کاپون مجموعه ای از سلاح های گرم متعلق به پدربزرگ شان را به همراه نامه های این گانگستر که آنها را در دوران حبس در آلکاتراز به پسرش نوشته بود، برای حراج قرار داده اند.

شاخص ترین وسیله موجود در این حراجی، کلت محبوب کالیبر ۴۵ آل کاپون است که خانه حراج تخمین می زند تا ۱۵۰ هزار دلار چکش بخورد و البته انتظار می رود یکی از تپانچه های این گانگستر نیز بین ۳۰ تا ۶۰ هزار دلار فروخته شود.

آل کاپون یکی از معروف‌ترین خلافکارهای آمریکایی و نمادی از زیر پا گذاشتن قانون و نظم در آمریکا بود. او بین سال‌های ۱۹۲۰ تا ۱۹۳۰ سردمدار جرایم سازمان‌یافته در آمریکا شناخته می شد.

با الهام از زندگی این گانگستر فیلم های بسیاری در تاریخ سینما ساخته شده که «صورت زخمی» ساخته هاوارد هاکس یکی از آنهاست. در سال ۱۹۸۷ فیلم «تسخیرناپذیران» با بازی رابرت دنیرو در نقش این تبهکار نیز توسط برایان دی پالما ساخته شد.

335462