رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر:

قصه ناتمام مجموعه ورزشی عسلک خیال پایان ندارد

مجموعه ورزشی عسلک ابهر بعد از گذشت سه دهه از کلنگ‌زنی، تنها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
تصویر قصه ناتمام مجموعه ورزشی عسلک خیال پایان ندارد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، در بین همه پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان، پس از مجموعه ورزشی ۳۰۰۰ نفری شهرستان ابهر، یکی از مجموعه‌هایی که سالیان متمادی به‌ صورت نیمه‌تمام مانده، مجموعه عسلک ابهر است که نارضایتی ورزشکاران این شهر را به دنبال داشته است.

مجموعه عسلک ابهر یکی از مجموعه‌هایی است که اگر به صورت کامل افتتاح می‌شد، می‌توانست علاوه بر ایفای نقش بسیار موثر در افزایش سرانه ورزشی، نقش تاثیرگذاری داشته و در توزیع متوازن اماکن ورزشی در نقاط مختلف شهرستان نیز موثر باشد.

در رابطه با آخرین وضعیت این مجموعه، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر، می‌گوید: مجموعه ورزشی عسلک ابهر با مساحتی بالغ بر ۹ هکتار تا به امروز فقط ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

تورج عیوض‌محمدی با بیان اینکه این مجموعه در دهه ۶۰ کلنگ‌زنی شده و قدمت طولانی دارد، تصریح می‌کند: متاسفانه بعد از گذشت سه دهه از کلنگ‌زنی این پروژه، مجموعه مذکور هنوز تکمیل و به بهره‌برداری نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی عسلک، مجموعه ورزشی بزرگی است؛ بنابراین اگر بخواهیم اعتبار خاصی را صرفاً برای احداث این مجموعه اعلام کنیم، با توجه به محدودیت‌های موجود، اختصاص این بودجه امکان‌پذیر نیست، خاطرنشان می‌کند: تنها برای تکمیل سکوی تماشاگران این مجموعه بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

منبع: ایسنا

330680