علی فتح اللهی خبر داد؛

اعتبارات ورزشی رشت در سالجاری رشد 4 برابری داشته است/ تکمیل پروژه مجموعه عضدی در اولویت تخصیص اعتبار

فرماندار رشت از رشد بیش از چهار برابری اعتبارات ورزشی در شهرستان خبر داد و گفت: بیشترین اعتبار ورزشی به پروژه توسعه و تکمیل مجموعه ورزشی عضدی رشت اختصاص یافته است.
تصویر اعتبارات ورزشی رشت در سالجاری رشد 4 برابری داشته است/ تکمیل پروژه مجموعه عضدی در اولویت تخصیص اعتبار

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، علی فتح الهی در گفتگوی با خبرنگاران، با تاکید بر اینکه توسعه و تکمیل مجموعه ورزشی عضدی در اولویت پروژه های ورزشی شهرستان قرار گرفته است، افزود: در سال گذشته مجموعه اعتبارات ورزشی رشت از ۳ میلیارد 450 میلیون تومان به ۱۵ میلیارد تومان تاکنون افزایش پیدا کرده است.

فرماندار رشت از رشد بیش از چهار برابر اعتبارات ورزشی در این شهرستان خبر داد و افزود: این اعتبار، سهم ورزش شهرستان از اعتبارات کمیته برنامه ریزی می باشد.

نماینده عالی دولت در مرکز استان به توسعه و تکمیل مجموعه ورزشی عضدی رشت اشاره کرد و اظهار داشت: استفاده از این مجموعه ورزشی برای جوانان ورزشکاران و علی الخصوص طرفداران رشته های مختلف ورزشی داری اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین اعتبار ورزشی شهرستان رشت به این پروژه اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: سامان دهی این مجموعه سبب می شود یکی از بزرگ ترین دغدغه های ورزشکاران و ورزش دوستان در شهرستان مرتفع شود.

وی تکمیل مجموعه ورزشی فلکده را یکی دیگر از پروژه های دارای اهمیت در سال جاری عنوان کرد و ابراز داشت: تجهیز و نوسازی امکان ورزشی شهرستان در برنامه های امسال مورد توجه جدی قرار گرفته است.

فتح الهی به تاثیر ورزش در ایجاد نشاط و سلامت اجتماعی جوانان، اشاره کرد و اذعان داشت: فراهم سازی بستر های لازم برای رونق فعالیت ورزشی در شهرستان سبب می شود استعدادهای نهفته جوانان در عرصه های مختلف نمایان شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه از دیرباز شهرستان رشت در عرصه ورزش های قهرمانی حضور چشمگیری داشته و همواره ورزشکاران بنام و سختکوشی در این شهرستان پرورش یافته اند، اضافه کرد: علی رغم شرایط بیماری کرونا، ورزش قهرمانی در شهرستان رشت همچنان پویا و سرآمد است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت

335095